點解幅圖無ATI最古老個張display card??

TOP

點解幅圖無ATI最古老個張display card??
ati16800 發表於 2014-8-19 23:07

即係邊張?

TOP

NV?
細個唔識買比人昆買左2件NV野
之後一直冇買....
一直INTEL+ATI(amd)
wayne1320 發表於 2014-8-19 21:33


笫一次用高階卡就係 NV GF3, 俾進階電腦老點, $2400 玩同年出既遊戲lag, 3DMark 有色塊, 睇DVD 既色仲死, 紅色係瘀紅的, 之後二手買 GF4, 感覺顏色更差但benchmark快左.
Fool me once shame on you(NV), fool me twice.......

之後買 9700 PRo 一天光晒, 從此只買A卡, 間中睇下N卡有冇進步, 發覺N手段比前更狠, N卡顏色依然故我...咁核突.

TOP

9700pro係ATi贏得最精彩既一張卡
之後就算贏N記都冇贏得咁完美

最折墮果張卡一定係2900XT, 直頭係ATi黑歷史

TOP

ATi Mach 64 當年真係好多廠機用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一直市佔都過唔到4:6
turth 發表於 2014-8-20 00:27


市佔關你x事咩, 你成手N記股票呀?

TOP

市佔關你x事咩, 你成手N記股票呀?
sigma 發表於 2014-8-20 01:12

大喇喇CEO渦

TOP

笫一次用高階卡就係 NV GF3, 俾進階電腦老點, $2400 玩同年出既遊戲lag, 3DMark 有色塊, 睇DVD 既色仲死, ...
ken1971 發表於 2014-8-19 23:17


哈哈哈,見到師兄咁講,CEO又可能出黎話A卡顏色好假
   
9700pro係ATi贏得最精彩既一張卡
之後就算贏N記都冇贏得咁完美

最折墮果張卡一定係2900XT, 直頭係ATi黑歷 ...
sigma 發表於 2014-8-19 23:18

之後見到SIGMA兄回貼,我諗返幾年前奧運PLAYBACK果條河

TOP

ATI係正太...咁Nvidia係蘿莉!?! oh no!

TOP