NV?
細個唔識買比人昆買左2件NV野
之後一直冇買....
一直INTEL+ATI(amd)
wayne1320 發表於 2014-8-19 21:33 
笫一次用高階卡就係 NV GF3, 俾進階電腦老點, $2400 玩同年出既遊戲lag, 3DMark 有色塊, 睇DVD 既色仲死, 紅色係瘀紅的, 之後二手買 GF4, 感覺顏色更差但benchmark快左.
Fool me once shame on you(NV), fool me twice.......
之後買 9700 PRo 一天光晒, 從此只買A卡, 間中睇下N卡有冇進步, 發覺N手段比前更狠, N卡顏色依然故我...咁核突. |