同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
遊俠 發表於 2010-11-7 13:54



本人張 Onkyo SE-200 sound card 正正須要PCI~所以唔係無用架!

TOP

同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置...
遊俠 發表於 2010-11-7 13:54


你覺得無用唔代表其他人無用

TOP

回復 9# Yin92


    兩條太多喇, 佢咁排法 PCI-E 用得1,2條
反而 PCI-E 唔夠用就真

TOP

你覺得無用唔代表其他人無用
藤原亮政 發表於 2010-11-7 02:47 PM

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
另一邊都個個都認為取消 PCI 槽
唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用

TOP

另一邊都個個都認為取消 PCI 槽
唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用
遊俠 發表於 2010-11-7 15:38



技嘉面向高階市場掛

TOP

技嘉面向高階市場掛
Yin92 發表於 2010-11-7 03:49 PM

你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係
因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反應話佢

TOP

你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係
因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反 ...
遊俠 發表於 2010-11-7 16:08


ASRock都係得d怪獸版先吸引到我

TOP

點解咁鐘意大板多既只係PCI槽
你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用...
有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未必好事BOR...

TOP

點解咁鐘意大板多既只係PCI槽
你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用...
有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未 ...
tuyylihk 發表於 2010-11-7 04:24 PM

我就係最不滿走去買大板, 機箱o徒位咁多
你只係俾多2條舊都唔用o既 PCI 槽我

TOP

no 3 PCI-E slot .....................poor

TOP