asteroid 當前離線
中級會員
同 GA 一樣有 2條多餘o既 PCI 槽, ATX 真係浪費位置... 遊俠 發表於 2010-11-7 13:54
TOP
藤原亮政 當前離線
The Day Takeoff
進階會員
遊俠 當前離線
你覺得無用唔代表其他人無用 藤原亮政 發表於 2010-11-7 02:47 PM
Yin92 當前離線
ROG Killer
另一邊都個個都認為取消 PCI 槽 唔通 MSI fans 要用 PCI, GA 就唔駛用 遊俠 發表於 2010-11-7 15:38
技嘉面向高階市場掛 Yin92 發表於 2010-11-7 03:49 PM
你好似講得岩, 同高低階市場似乎真係有關係 因為我諗如果 ASRock 就算出 3條 PCI 同 2個 IDE 我都會冇咩反 ... 遊俠 發表於 2010-11-7 16:08
tuyylihk 當前離線
點解咁鐘意大板多既只係PCI槽 你每塊板1條咪算囉,比2條有幾多人用... 有冇人仲要用咁多PCI呀?死留住舊野未 ... tuyylihk 發表於 2010-11-7 04:24 PM
georgekei 當前離線