024109 當前離線
idiot
進階會員
原帖由 fsck 於 2009-10-13 15:05 發表 support DX11既卡就得
TOP
Leviathan 當前離線
中級會員
原帖由 7800GTX 於 2009-10-13 14:25 發表 ati唔會剩係得5系先支援呀哇? 無乜理由喎
kirafung 當前離線
mlyu 當前離線
kwokhokay 當前離線
原帖由 kirafung 於 2009-10-13 16:25 發表 dx11 先硬解到 flash 咪= 迫人換卡 唔會掛
netter 當前離線
畢比特 當前離線
hksamuel 當前離線
fsck 當前離線
原帖由 hksamuel 於 2009-10-13 19:48 發表 唔係玩甘大呀…dx11先用到硬解
原帖由 024109 於 2009-10-13 15:38 發表 其實會唔會係support DX11 compute shader的卡就得?