mlyu 當前在線
進階會員
原帖由 ralf 於 2009-3-13 09:40 發表 via亦係一間有cpu同gpu既公司
TOP
原帖由 rence 於 2009-3-13 09:41 發表 VIA 話我自己都有硬解chipset...NV
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
ralf 當前離線
-真的太少- -假的太多- Banned
原帖由 mlyu 於 2009-3-13 09:57 發表 爭在未打到機
dvdrom 當前離線
中級會員
原帖由 stevenchau 於 2009-3-13 09:40 發表 我只想, 中國收番台灣後, VIA 直接由中央注资成為國企, 然後推出 顯示卡, 晶片組, 同埋 龍芯C8 CPU , 同INTEL / AMD / NVIDIA 打對台, 真正做到中美對抗 而不是今天的單极霸权世界。
原帖由 G-核戰機 於 2009-3-13 09:36 發表 VIA要同nv共存亡,NV坐大VIA有利益
bigpo 當前離線
原帖由 dvdrom 於 2009-3-13 10:12 發表 咁就慘啦, 自由之地被霸權之士侵略. 我寧願係台灣收番中國.
rx78_nt-1 當前離線
原帖由 ralf 於 2009-3-13 10:02 發表 好明顯via 呢個產品係一個好正既文書機 不過始終都係睇價錢