原帖由 ralf 於 2009-3-13 09:40 發表

via亦係一間有cpu同gpu既公司


佢 s3 仲搞緊 gpgpu

TOP

原帖由 rence 於 2009-3-13 09:41 發表


VIA 話我自己都有硬解chipset...NV


爭在未打到機

TOP

硬解埋divx
I N A記都做唔到

TOP

原帖由 mlyu 於 2009-3-13 09:57 發表


爭在未打到機

好明顯via 呢個產品係一個好正既文書機
不過始終都係睇價錢

TOP

原帖由 stevenchau 於 2009-3-13 09:40 發表
我只想, 中國收番台灣後, VIA 直接由中央注资成為國企, 然後推出 顯示卡, 晶片組, 同埋 龍芯C8 CPU ,   同INTEL / AMD / NVIDIA 打對台, 真正做到中美對抗    而不是今天的單极霸权世界。


咁就慘啦, 自由之地被霸權之士侵略. 我寧願係台灣收番中國.

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2009-3-13 09:36 發表

VIA要同nv共存亡,NV坐大VIA有利益


NV 仲未夠坐大? 大到出廢卡都大把人用啦,仲想點?

TOP

原帖由 dvdrom 於 2009-3-13 10:12 發表


咁就慘啦, 自由之地被霸權之士侵略. 我寧願係台灣收番中國.


到時大家用強國U,個超級金盾就可以implement係閣下粒U喥,一打錯字即刻有人衝入你屋企解放你!!

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2009-3-13 09:36 發表

VIA要同nv共存亡,NV坐大VIA有利益



如果VIA要等NV chip
死左都未得

哩頭話合作
過幾日話用Atom
點知Intel又唔比你

一面跣過VIA
一面得罪Intel
現在NV又話出x86 CPU

一時一樣
等NV都死

TOP

原帖由 stevenchau 於 2009-3-13 09:40 發表
我只想, 中國收番台灣後, VIA 直接由中央注资成為國企, 然後推出 顯示卡, 晶片組, 同埋 龍芯C8 CPU ,   同INTEL / AMD / NVIDIA 打對台, 真正做到中美對抗    而不是今天的單极霸权世界。


我好期望中國政府買VIA

跟住全中國機構文書用VIA Nano + chips

內銷都唔得了啦

只係個人夢想

不代表任何機構立場

TOP

原帖由 ralf 於 2009-3-13 10:02 發表

好明顯via 呢個產品係一個好正既文書機
不過始終都係睇價錢


佢 chrome 430 有 ati 3450 o既 performance, 不過未放到入 IGP

TOP