本帖最後由 kenken33 於 2023-10-17 23:32 編輯
裝睡的人叫不醒 Ching唔好理佢哋啦 講太多都嫌教精佢哋

而家連美國都開始軟化 因為知道禁令已經無效用

...
godchoi 發表於 14-10-2023 14:24


剛剛先連太監卡都禁左A800 H800

原文網址: 美國限制對華出口晶片新規 英偉達H800受限 制裁2設計晶片中企 | 香港01 https://www.hk01.com/article/952 ... utm_medium=referral

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2023-10-18 22:56 編輯
而家連美國都開始軟化 因為知道禁令已經無效用

...
godchoi 發表於 14-10-2023 14:24


燈到連香港打機友4090都就冇得用

TOP

本帖最後由 godchoi 於 2023-10-19 20:54 編輯

估唔倒現在連EPC都咁多井底

我相信大陸一早已經預左美國會加強制裁 但咁又如何? 如果3年前唔係大陸比美國芯片制裁 華為亦唔會亦唔可能喺短短3年時間內出倒粒Kirin 9000S

What does not kill you, makes you stronger

外媒引述市場調查機構Counterpoint Research數據顯示,蘋果公司新款的iPhone 15系列在中國的銷量不如iPhone 14,反映內地消費持續疲弱,以及華為等競爭對手回歸。另有華爾街分析師指出,華為已經從蘋果公司手中奪走中國市場的龍頭地位。

外媒引述報告指,與iPhone 14推出後的17天相比,iPhone 15的銷量下滑4.5%。富瑞(Jefferies)分析師Edison Lee團隊預期,iPhone 15銷量將不如上一代,其跌幅甚至高達兩位數,尤其是華為推出Mate 60 Pro後,其整體銷量更高於蘋果公司。

報道認為,目前是iPhone自2018年以來在華開賣的最差表現。Counterpoint稱,新iPhone在華銷量下跌,主要由於中國的消費力未從新冠疫情的低谷中反彈;同時,iPhone 15在中國的開售時間較華為Mate 60 Pro遲約數周,以及華為手機用上國產晶片,被國內譽為「戰勝美國的象徵」,亦一定程度上影響iPhone在華銷量。

另外,Counterpoint預期,華為今年內單計Mate 60 Pro的銷量就高達500萬至600萬部,明年的銷量增長更高達雙位數。富瑞稱,華為目前已從蘋果公司手中奪走中國市場「一哥」地位;而中國需求的疲弱最終會導致iPhone的全球出貨量低於預期。

原文網址:華為新手機回歸所致?iPhone 15在華銷量失色 | on.cc東網 | 產經 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/finance/20231016/mobile/bkn-20231016214122123-1016_00842_001.html

反轉來得太快!中國取消訂單,歐美巨頭陷衰退,韓國要求美國買單

英特爾傳裁員數千人 最快月內公佈 擬分開晶片設計及製造部門





好明顯美國而家打嘅制裁戰係'殺敵800 自損1000' 好多壞後果已經浮現出黎

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2023-10-19 21:07 編輯

回覆 153# godchoi


    唔好講咩,asml 啱啱出果份成績表先得人驚
制裁有無用,真係你唸你

蘋果少左果條數基本上就係轉左去華為果邊,所以 Tim Cook 先急急腳再到訪中國

TOP

我認為要睇埋小米和其他手機的成績,有可能華為食咗佢地一部分

TOP

我認為要睇埋小米和其他手機的成績,有可能華為食咗佢地一部分
ampm 發表於 2023-10-19 21:17

唔多唔少都會有的 起碼我自己已經打算下部手機由小米轉Mate 60 Pro

不過華為新機而家只得高階 計同價位下主要對手應該係蘋果 但到年底/下年出左Nova 12行麒麟830後 對國內其他手機品牌點都會有影響的

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 152# kenken33


    4090是只能買成品,所以唔關香港事,反正香港冇生產線。

TOP

回覆  godchoi


    唔好講咩,asml 啱啱出果份成績表先得人驚
制裁有無用,真係你唸你

蘋果少左果條數 ...
rabbit82047 發表於 2023-10-19 21:05


因為大陸DUV光刻機仲未大規模上巿...
而EUV一早已經賣唔到去大陸...所以睇唔到條數有乜唔同
但三年後ASML就大鑊....
除左盈收少左外...仲要同大陸光刻機競爭

TOP

因為大陸DUV光刻機仲未大規模上巿...
而EUV一早已經賣唔到去大陸...所以睇唔到條數有乜唔同
但三年後ASML ...
阿峰 發表於 2023-10-20 16:53

ASML 一早知自已會做炮灰
但無法,荷蘭冇能力say no

TOP

SAQP會降低良率
唔好以為無代價
qcmadness 發表於 2023-10-5 14:50

成本系高,但同高通買u 一樣唔會平
最重要系太監版

坐以待斃既代價仲大

TOP