係呀,咦,咁部1000咪買早左囉

TOP

依家既10吋Netbook, 都送你一個12吋外殼, 太大

TOP

我都覺得10" 系大了一點...  1000H, 2500賣左你唔好怪我呀!

TOP

好明顯係老作新聞

TOP

黎到HK都唔幾銀~~

TOP