komeclub 當前離線
中級會員
TOP
chowchow2003 當前離線
初級會員
tptiko 當前離線
進階會員
原帖由 komeclub 於 2008-10-9 18:51 發表 越用越爽...用落..就覺...wifi同hspa 既流動性系兩回事...
iammisshk 當前離線
原帖由 amanda_lam 於 2008-10-9 11:26 發表 我想知…有冇得玩 remote desktop / LogMeIn o架?
chiuyan2000 當前離線
boy1628 當前離線
原帖由 chiuyan2000 於 2008-10-10 18:40 發表 我試過用來上Remote Desktop, 試過port 3311 and 3322, 用到, 但是很慢. 唔知各位師兄有冇這個問題?
TerenceITC 當前離線
You'll never walk alone~
Dijeridu 當前離線
D伯
Savio 當前離線
原帖由 stdy 於 2008-10-9 11:32 發表 我唔係用XP Pro, 未玩過, 唔知得唔得喎... 不過UltraVNC就冇問題~
eh 當前離線
特級會員