dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
TOP
bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
Processing 獻醜 , 好明顯好屎 dom 發表於 2014-7-27 17:36
唔可以甘射的 12.7機槍初級版 ..... 拍拍拍拍拍拍拍 , 拍拍拍拍拍拍 20mm機炮 .... 拍拍拍拍 , 拍拍 ... bicycle_bicycle 發表於 27-7-2014 07:10 PM
T_TLun 當前離線
最雞會員
進階會員
唉玩到br6.3既機但係最順手都係109加2支炮 T_TLun 發表於 2014-7-27 20:28
我比較好奇 如果後面比人追住既情況基本上係咪好難甩到身 (最後係四個追我一架 ) ... dom 發表於 2014-7-27 20:04
jacky1d01 當前離線
Amuro0079 當前離線
It's Not Easy To Be Me