http://youtu.be/ufx4HRrzwj4
Processing
獻醜 , 好明顯好屎

TOP

Processing
獻醜 , 好明顯好屎
dom 發表於 2014-7-27 17:36



唔可以甘射的

12.7機槍初級版 ..... 拍拍拍拍拍拍拍 , 拍拍拍拍拍拍  

20mm機炮 .... 拍拍拍拍 , 拍拍拍拍

TOP

1秒定勝負 BF109 G6  VS  TA152

西部牛仔對決

https://www.youtube.com/watch?v=-feiSbPHFow

TOP

唔可以甘射的

12.7機槍初級版 ..... 拍拍拍拍拍拍拍 , 拍拍拍拍拍拍  

20mm機炮 .... 拍拍拍拍 , 拍拍 ...
bicycle_bicycle 發表於 27-7-2014 07:10 PM


我比較好奇 如果後面比人追住既情況基本上係咪好難甩到身
(最後係四個追我一架 )

TOP

唉玩到br6.3既機但係最順手都係109加2支炮
http://youtu.be/L5ndWxXohK0
http://youtu.be/ttJpe8P8y1w
http://youtu.be/8rhl-VfUf-8

TOP

回覆 984# dom
呀單車兄成日都玩到有班fans跟住佢玩成場,如果比人追佢又係你上面都冇乜方法,如果你架機係轉得既如零式就同佢轉過,BZ機咪衝前睇下走唔走得甩,同時睇下邊度多隊友就飛過去等幫手

TOP

唉玩到br6.3既機但係最順手都係109加2支炮
T_TLun 發表於 2014-7-27 20:28


set左私人睇唔到

TOP

我比較好奇 如果後面比人追住既情況基本上係咪好難甩到身
(最後係四個追我一架  ) ...
dom 發表於 2014-7-27 20:04



你用某d機是沒有辦法甩身的 , 只可以搵隊友cover (簡單d講就係飛去隊友果度)
尼一點 , 係wt最重要既戰法 , 永遠通行 , 我叫做拉怪 , 要玩得好,一定要識拉怪比隊殺射
一架開緊火既飛機 , 就係最易殺既時候


https://www.youtube.com/watch?v=H2f1aPi3SDs

就好似1分30秒-2:00

TOP

有冇人可以指導一下我
玩得好廢

https://www.youtube.com/watch?v=rm1rPp3AazM&feature=youtu.be

TOP

回覆 976# T_TLun
睇你鐘意Cl-13 定 MiG-15 bis.

TOP