回覆 968# HBV_hongkong
ok thx ,買多架ta 152攪惦了,等我重無端端研發左部410 a1

TOP

回覆 953# GeneralShepherd
  1. [youtube]eK6lw1KoKQg[/youtube]
複製代碼

TOP

回覆  dom
一定係MM bug左﹐你可以save 個replay然後report bug.
Amuro0079 發表於 27-7-2014 04:03 PM


遲左了
已經再打左兩round 正常d ...
不過我見好多 Tier II / III 等match

TOP

本帖最後由 dom 於 2014-7-27 16:08 編輯

無離頭 彈左出game
用日本買第四架機個位,  會crash 彈game

TOP

遲左了
已經再打左兩round 正常d ...
不過我見好多 Tier II / III 等match
dom 發表於 2014-7-27 16:06

好似同時會儲10場replay先致overwrite.

TOP


終於有得玩jet了 ,出HE 162定ME 163好

TOP

終於有得玩jet了 ,出HE 162定ME 163好
T_TLun 發表於 2014-7-27 16:12



162    點心機

163 , 高難道機

TOP

日本仔d Tier I 垃圾機黎
MG 成Q 日overheat 飛得又慢, 得靈活...

TOP

點架, 人地撞甩我隻翼 佢都甩翼當佢kill ...

TOP

4 條友追住我
一陣upload 呢張 YouTube

TOP