T_TLun 當前離線
最雞會員
進階會員
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
回覆 dom 意粉佬機,其實冇乜特別 T_TLun 發表於 27-7-2014 03:47 PM
HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
到底幾時先可以比我解jet架 T_TLun 發表於 2014-7-27 15:49
回覆 dom 如果對雙翼機就係,意粉佬機除非有特別愛好,否則唔值得研發 T_TLun 發表於 27-7-2014 03:53 PM
Amuro0079 當前離線
It's Not Easy To Be Me