回覆 958# dom
意粉佬機,其實冇乜特別

TOP

回覆  dom
意粉佬機,其實冇乜特別
T_TLun 發表於 27-7-2014 03:47 PM


課金機?

好很快...

TOP

到底幾時先可以比我解jet架

TOP

本帖最後由 T_TLun 於 2014-7-27 15:55 編輯

回覆 962# dom
如果對雙翼機就係,意粉佬機除非有特別愛好,否則唔值得研發
佢快多數都係因為佢係高空衝落黎bz

TOP

到底幾時先可以比我解jet架
T_TLun 發表於 2014-7-27 15:49



升完仲要買夠5部飛機先解到五级啊

TOP

回覆  dom
如果對雙翼機就係,意粉佬機除非有特別愛好,否則唔值得研發
T_TLun 發表於 27-7-2014 03:53 PM


問題係我呢邊隊全隊都係新仔雙翼機....
所以先話大屠殺...

TOP

回覆 965# HBV_hongkong
即係要買5部4級機先解到5級機

TOP

回覆 967# T_TLun


Yes,無錯

TOP

回覆 966# dom
咁真係冇計,有速度、高度先有主動權,雙翼對單翼唯有用高速大角度迴轉黎避

TOP

回覆 960# dom
一定係MM bug左﹐你可以save 個replay然後report bug.
http://forum.warthunder.com/inde ... and-balance-issues/

TOP