HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
可能GJ仲諗緊機尾自衛火力揀AN/M2 20mm定M2.50 12.7mm 出得IL-28咁出B-29同Tu-4都應該係時候:agre ... GeneralShepherd 發表於 2014-7-25 23:07
TOP
bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
希望各位機師唔好笑我打格鬥戰水皮啦 7:16~8:30 HBV_hongkong 發表於 2014-7-26 01:45
T_TLun 當前離線
最雞會員
進階會員
lokhiny2601 當前離線
初級會員
kazami.akito 當前離線
好耐無玩過英國jet , 估唔到以前最弱果架吸血鬼....重生了 先後ko F9F , F86 , LA15 等等高速JE ... bicycle_bicycle 發表於 2014-7-26 17:22
屎唔屎得過P-80A? kazami.akito 發表於 2014-7-26 18:26
拒最屎果陣是沒有p80A的 我初玩吸血鬼果時極速是810KM , 爬升實際值應該是15-20左右 上次更新 ... bicycle_bicycle 發表於 2014-7-26 18:54