話說有沒有機師知道以下短片裡面既無限魚雷,超合體戰艦點整出來的?
好搞笑啊~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 922# hui20299

隻game好唔好玩好講個人感覺喎
最好試下玩隻game一陣先啦
http://warthunder.com/en/register-for-free?lang=en

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我打LOL打到想死, 悶到傻-_-
hui20299 發表於 2014-7-24 23:39


我冇玩過英雄聯盟LoL
我一直以來都係玩開動作,射擊,賽車個類game
以下係我以前玩War Thunder既水皮紀錄(重點在1:00後)

======================
(4:50)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Amuro0079


哇~
近排真係出現咗好多日本新機啊~   
...
HBV_hongkong 發表於 2014-7-24 22:29
只可惜R2Y2係真真正正嘅紙面上出現嘅飛機

TOP

又好似幾正咁啵
hui20299 發表於 2014-7-24 23:54


都係個句[睇人技術]
隻game就唔難上手既
最緊要就一開始就不要一直死衝送死啫

TOP

只可惜R2Y2係真真正正嘅紙面上出現嘅飛機
GeneralShepherd 發表於 2014-7-25 00:11

我都係咁話
覺得出震電好過出景雲-改

TOP

只可惜R2Y2係真真正正嘅紙面上出現嘅飛機
GeneralShepherd 發表於 2014-7-25 00:11


日本成個4級尾5級都係紙飛機

我兩部愛駒暴風同fw190d12都係身經百戰的

TOP