低級機無4支20mm以上機炮或者火箭彈,追B-25真係自殺既弱智行為.
玩AB試過自己架B-25重傷,勉強飛緊翻base, ...
kazami.akito 發表於 2014-7-22 00:14



現在唔少玩2,3級game既,都係重溫低級之路老手
好多都識用rocket架對付打唔入的飛機架啦   

另外,仲有37mm飛蛇同埋37mm既yak9 (都係br3.7)
今日玩幾場,硬谷都唔係好掂

TOP

今日有成1gb大更新……

TOP

今日有成1gb大更新……
bicycle_bicycle 發表於 2014-7-22 16:23
官方話呢個係minor update

TOP

官方話呢個係minor update
GeneralShepherd 發表於 2014-7-22 20:38


我更左成兩粒鐘,梗係話拒 "巨"

TOP

回覆 904# bicycle_bicycle
佢d BR改動勁俾人鬧, 即刻出 mini patch roll back返轉頭

TOP

回覆  bicycle_bicycle
佢d BR改動勁俾人鬧, 即刻出 mini patch roll back返轉頭  ...
Amuro0079 發表於 2014-7-23 00:19



最好唔好啦 我架D12 6.0 -> 6.3差好遠架

TOP

更新左有好多錢呀 , 又TEAMWORK 又盛

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

玩多排就上手架啦
而家dom師兄用手掣玩?
GeneralShepherd 發表於 20-7-2014 08:25 PM


都係 Mouse , Lv 4 了
要做 research 解緊d Tier I 機
德軍個架 He 51 機仔打地面幾好用

TOP

滑鼠模式有分簡易同進階兩種
dom兄你用邊一種嗎?
(我用開進階的)
係喎~dom兄你既War Thunder AC ...
HBV_hongkong 發表於 21-7-2014 02:30 AM


我 ID  newbie_dom

TOP

乜解set到架機個油門到0%
GeneralShepherd 發表於 20-7-2014 08:24 PM


cap 圖個陣剛剛試緊野

TOP