bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
低級機無4支20mm以上機炮或者火箭彈,追B-25真係自殺既弱智行為. 玩AB試過自己架B-25重傷,勉強飛緊翻base, ... kazami.akito 發表於 2014-7-22 00:14
TOP
GeneralShepherd 當前離線
進階會員
今日有成1gb大更新…… bicycle_bicycle 發表於 2014-7-22 16:23
官方話呢個係minor update GeneralShepherd 發表於 2014-7-22 20:38
Amuro0079 當前離線
It's Not Easy To Be Me
回覆 bicycle_bicycle 佢d BR改動勁俾人鬧, 即刻出 mini patch roll back返轉頭 ... Amuro0079 發表於 2014-7-23 00:19
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
玩多排就上手架啦 而家dom師兄用手掣玩? GeneralShepherd 發表於 20-7-2014 08:25 PM
滑鼠模式有分簡易同進階兩種 dom兄你用邊一種嗎? (我用開進階的) 係喎~dom兄你既War Thunder AC ... HBV_hongkong 發表於 21-7-2014 02:30 AM
乜解set到架機個油門到0% GeneralShepherd 發表於 20-7-2014 08:24 PM