提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 adrianmak 於 2009-12-4 06:47 發表
有得借了。。。。。。。。。。。


今集好像係game for windows live
唔知gta4/sf4條key用唔用到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 HKZonda 於 2009-12-4 02:45 發表
完全版都唔俾人改名既...
O禁極 ENTER 都冇反應...
SET 死左係 PLAYER ONE...

run the game and press home key to create a new "local" ac    if you are using the pirate version

[ 本帖最後由 akiralee 於 2009-12-4 09:49 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 akiralee 於 2009-12-4 09:44 發表

run the game and press home key to create a new "local" ac    if you are using the pirate version

唔係 GAMES FOR WINDOWS LIVE PROFILE..
係 IN-GAME ..

TOP

原帖由 west999 於 2009-12-4 08:13 發表


今集好像係game for windows live
唔知gta4/sf4條key用唔用到

G4WL 3.0
掰掰

TOP

想問我之前買左5850,,,,送隻 DIRT 2 KEY,.,,,但係個主程式响邊到DOWN???

TOP

原帖由 kinkinpoon 於 2009-12-4 15:50 發表
想問我之前買左5850,,,,送隻 DIRT 2 KEY,.,,,但係個主程式响邊到DOWN???

應該係 STEAM
張野上面應該有寫

[ 本帖最後由 HKZonda 於 2009-12-4 15:56 編輯 ]

TOP

請問右手邊d閃電有咩用?
禁咩制用?

TOP