adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
TOP
west999 當前離線
中級會員
原帖由 adrianmak 於 2009-12-4 06:47 發表 有得借了。。。。。。。。。。。
akiralee 當前離線
特級會員
原帖由 HKZonda 於 2009-12-4 02:45 發表 完全版都唔俾人改名既... O禁極 ENTER 都冇反應... SET 死左係 PLAYER ONE...
HKZonda 當前離線
進階會員
原帖由 akiralee 於 2009-12-4 09:44 發表 run the game and press home key to create a new "local" ac if you are using the pirate version
原帖由 west999 於 2009-12-4 08:13 發表 今集好像係game for windows live 唔知gta4/sf4條key用唔用到
kinkinpoon 當前離線
原帖由 kinkinpoon 於 2009-12-4 15:50 發表 想問我之前買左5850,,,,送隻 DIRT 2 KEY,.,,,但係個主程式响邊到DOWN???
cuo 當前離線
初級會員