原帖由 Mangus 於 2009-11-27 19:09 發表

http://www.badongo.com/file/18667560
睇下得唔得

得o左

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 18:12 發表


Hi, Harryytm,有無好網上存介紹呀?

個MSN群有5GB網上空間可以用,每個檔案最大可以有50MB。
http://hkepccompanyofheroesfans.groups.live.com/

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-11-27 19:37 編輯 ]

TOP

原帖由 harryytm 於 2009-11-27 19:37 發表

個MSN群有5GB網上空間可以用,每個檔案最大可以有50MB。
http://hkepccompanyofheroesfans.groups.live.com/


5GB?! 
咁個 xfer rate 會唔會好慢呢?


MANGUS,
你可以用你個 PB 試下嗎?唔該晒!

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 19:51 發表


5GB?! 
咁個 xfer rate 會唔會好慢呢?


MANGUS,
你可以用你個 PB 試下嗎?唔該晒!

擺左係      *  HKEPC Company of Heroes Fans Group ►
    * SkyDrive ►
    * Game Playback
睇下得唔得

TOP

原帖由 Mangus 於 2009-11-27 20:44 發表

擺左係      *  HKEPC Company of Heroes Fans Group ►
    * SkyDrive ►
    * Game Playback
睇下得唔得


Download 咗,看來很方便用!

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 04:04 PM 發表


係喎,師兄,有無網上存 file 的地方介紹,可以方便其他戰友upload playback?

why not post it on

http://www.gamereplays.org/companyofheroes/replays.php?game=25

TOP

家陣有冇人開波

TOP

已加了!!!!!!!!!!!!!!

TOP

原帖由 KITSON2 於 2009-11-28 23:53 發表
已加了!!!!!!!!!!!!!!


師兄你個 game id 係乜?我幫你加上前面,以後方便多D人 add 你。好嗎?

[ 本帖最後由 COH.HKEPC 於 2009-11-29 01:51 編輯 ]

TOP

又有人拍新的CoH電影,片名叫Company of Heroes: Moudon,這裡是四段預告片......
[flash]http://www.youtube.com/view_play_list/p/14C7C5201A5FA969&hd=1[/flash]
http://www.youtube.com/view_play_list?p=14C7C5201A5FA969

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-11-29 10:16 編輯 ]

TOP