T_TLun 當前離線
最雞會員
進階會員
原帖由 Mangus 於 2009-11-27 19:09 發表 http://www.badongo.com/file/18667560 睇下得唔得
TOP
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 18:12 發表 Hi, Harryytm,有無好網上存介紹呀?
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
原帖由 harryytm 於 2009-11-27 19:37 發表 個MSN群有5GB網上空間可以用,每個檔案最大可以有50MB。 http://hkepccompanyofheroesfans.groups.live.com/
Mangus 當前離線
初級會員
原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 19:51 發表 5GB?! 咁個 xfer rate 會唔會好慢呢? MANGUS, 你可以用你個 PB 試下嗎?唔該晒!
原帖由 Mangus 於 2009-11-27 20:44 發表 擺左係 * HKEPC Company of Heroes Fans Group ► * SkyDrive ► * Game Playback 睇下得唔得
pbodq 當前離線
原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 04:04 PM 發表 係喎,師兄,有無網上存 file 的地方介紹,可以方便其他戰友upload playback?
KITSON2 當前離線
中級會員
COH.HKEPC 當前離線
原帖由 KITSON2 於 2009-11-28 23:53 發表 已加了!!!!!!!!!!!!!!