無聊見到有中國科技樹

有架機叫Hong Kong Spitfire Mk.24



今晚上WT forum開post要求GJ加個 ...
GeneralShepherd 發表於 2014-7-4 14:54


唯一有興趣想買既金幣機

TOP

唯一有興趣想買既金幣機
T_TLun 發表於 2014-7-4 15:07
Hong Kong Spitefire Mk24擺明係RAF唔係PLAAF啦

TOP

唯一有興趣想買既金幣機
T_TLun 發表於 2014-7-4 15:07



依! 舊機場wor , 香港竟然有甘勁既機

TOP

回覆 793# bicycle_bicycle
有強國d咁既鄰居唔擺架勁野點頂得住

TOP

緊急開始進行英國機操練

TOP

回覆  bicycle_bicycle
有強國d咁既鄰居唔擺架勁野點頂得住
T_TLun 發表於 2014-7-4 17:02



其實.... 系game中勁姐
我相信大陸果時已經一堆俄國噴射機
香港部署mk22,24只是象徵式

TOP

自從hemg投身德國後 , 已告別炮灰角色




又係重震我美國聲威既時候 , 一代名機 地獄貓 及 雷電p47


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

為慶祝德國2:1入四強,我地決定......

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Sea Meteor F.3. 個 air brake 真係好用!


掙d鉤唔到!

TOP

Sea Meteor F.3. 個 air brake 真係好用!


掙d鉤唔到!
Amuro0079 發表於 2014-7-5 23:14


你開咩級!? 畫面好靚!!!

TOP