WindWanderer 當前離線
進階會員
TOP
Ansonw38 當前離線
原帖由 WindWanderer 於 2005-7-16 11:08 AM 發表 我又入先 (p.s. 我係新手一名)
原帖由 Ansonw38 於 2005-7-16 18:59 發表 我都係新手一名 專長:車死人
殘兵 當前離線
殘兵敗將
原帖由 WindWanderer 於 2005-7-17 02:37 AM 發表 你又有玩ar 我專長係神風敢死隊
原帖由 Ansonw38 於 2005-7-17 03:05 發表 新加專長: C4 爆橋隊 (用jo $240買正版ar)
大明小明 當前離線
中級會員
原帖由 大明小明 於 2005-7-17 03:46 發表 買正版~~絕對支持 同時..應該..同所以會員講一講~~ 我地正準備重整[hkepc]team..... 因為多太..b仔版太空人(登記後不見人) 所以..會重整 大家遲d要留意下...我地隊長公告了~ ...
teddyboy 當前離線
原帖由 :+殘兵+: 於 2005-7-17 03:04 發表 =3= 等待批准 中