harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
TOP
lamm 當前離線
中級會員
原帖由 T_TLun 於 2009-11-24 02:23 發表 將d 中、上尉掉晒入架袋鼠就好易
Mangus 當前離線
初級會員
原帖由 lamm 於 2009-11-26 22:53 發表 袋鼠真係幾強, 又夠厚甲, 放埋sapper入去連坦克都要忌佢 但通常決定出袋鼠就好少用到 doctrine 入面 d 野
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 Mangus 於 2009-11-27 03:59 發表 前日打峽谷用88炮兩炮一部
原帖由 Mangus 於 2009-11-27 15:38 發表 條友一開始出2-3部,行頭吉車,隨後每部一隊兵+上中尉跟車,未有88前用車夾硬碌死D擲彈仔 有88後爆車D英兵跳車都唔係好痛,死1-2隻到啦 最衰playback大up唔到上黎
原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 16:04 發表 係喎,師兄,有無網上存 file 的地方介紹,可以方便其他戰友upload playback?
原帖由 Mangus 於 2009-11-27 17:42 發表 冇呀 我都想UP D精彩既上黎比大家睇下
T_TLun 當前離線
最雞會員
原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 18:12 發表 Hi, Harryytm,有無好網上存介紹呀?
原帖由 T_TLun 於 2009-11-27 18:31 發表 https://www.badongo.com/cn/ 之前試過呢個