本帖最後由 harryytm 於 2010-7-13 16:30 編輯

外國人的美軍教學Video,不妨看看
http://www.youtube.com/view_play_list?p=991995C11EBB6C1F

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-11-24 02:23 發表

將d 中、上尉掉晒入架袋鼠就好易


袋鼠真係幾強, 又夠厚甲, 放埋sapper入去連坦克都要忌佢
但通常決定出袋鼠就好少用到 doctrine 入面 d 野

TOP

原帖由 lamm 於 2009-11-26 22:53 發表


袋鼠真係幾強, 又夠厚甲, 放埋sapper入去連坦克都要忌佢
但通常決定出袋鼠就好少用到 doctrine 入面 d 野

前日打峽谷用88炮兩炮一部

TOP

原帖由 Mangus 於 2009-11-27 03:59 發表

前日打峽谷用88炮兩炮一部


打完咪成車人跌晒出嚟?

TOP

條友一開始出2-3部,行頭吉車,隨後每部一隊兵+上中尉跟車,未有88前用車夾硬碌死D擲彈仔
有88後爆車D英兵跳車都唔係好痛,死1-2隻到啦
最衰playback大up唔到上黎

TOP

原帖由 Mangus 於 2009-11-27 15:38 發表
條友一開始出2-3部,行頭吉車,隨後每部一隊兵+上中尉跟車,未有88前用車夾硬碌死D擲彈仔
有88後爆車D英兵跳車都唔係好痛,死1-2隻到啦
最衰playback大up唔到上黎


係喎,師兄,有無網上存 file 的地方介紹,可以方便其他戰友upload playback?

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 16:04 發表


係喎,師兄,有無網上存 file 的地方介紹,可以方便其他戰友upload playback?

冇呀 我都想UP D精彩既上黎比大家睇下

TOP

原帖由 Mangus 於 2009-11-27 17:42 發表

冇呀 我都想UP D精彩既上黎比大家睇下


Hi, Harryytm,有無好網上存介紹呀?

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-27 18:12 發表


Hi, Harryytm,有無好網上存介紹呀?

https://www.badongo.com/cn/
之前試過呢個

[ 本帖最後由 T_TLun 於 2009-11-27 18:31 編輯 ]

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-11-27 18:31 發表

https://www.badongo.com/cn/
之前試過呢個

http://www.badongo.com/file/18667560
睇下得唔得

TOP