提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:03 發表


打機淨係玩gta4一隻咩

例子姐 唔通你要我列曬所有nds冇而x360有ge game

TOP

原帖由 pigho 於 2009-1-22 16:46 發表


也是hdmi~

那Tune Colour la
我Later 只可入32W400a/32W4500

TOP

原帖由 C.Repairer 於 2009-1-22 17:36 發表

用$2500 蚊DIY 部電腦 (唔計OS)
用800X600 medium 玩
邊個順D?


人地Only講畫面Ja wo..
講$$做咩??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:09 發表


唔知nds多game定xbox360多game呢

唔係 正確D尼講nds有ge geme x360都冇
x360有ge game nds都冇
所以佢地唔可以用尼直接比較

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:04 發表


又係你計cp

個個人都講緊部主機個部份既野
係你無端端講咩電視顯示器
鬼唔知NDS 一向都抵
但搵一個人同搵一隻蚊比
有意思咩?

其實反而我想問樓主響呢個論壇既呢個區開post
有咩用意?

[ 本帖最後由 C.Repairer 於 2009-1-22 21:23 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 21:24 發表


樓主問畫面分別你又講去價性比有咩意思

好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~

究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別?


樓主問點解人地講買360 仲好,原因係想知係畫面既分別 < 呢個都講得7788 la
但代價就唔洗講?

[ 本帖最後由 C.Repairer 於 2009-1-22 21:29 編輯 ]

TOP