gogoal1982 當前離線
Banned
TOP
各位hello 當前離線
中級會員
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:03 發表 打機淨係玩gta4一隻咩
RyuSuke 當前離線
進階會員
原帖由 pigho 於 2009-1-22 16:46 發表 也是hdmi~
原帖由 C.Repairer 於 2009-1-22 17:36 發表 用$2500 蚊DIY 部電腦 (唔計OS) 用800X600 medium 玩 邊個順D?
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:09 發表 唔知nds多game定xbox360多game呢
cryks 當前離線
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 18:04 發表 又係你計cp
原帖由 gogoal1982 於 2009-1-22 21:24 發表 樓主問畫面分別你又講去價性比有咩意思