回覆 775# ak8


我都係咁話
PB4Y-2佢真係好似B-24既水上飛機版

TOP

F4U-4c,F8F-2,A-1,B-29係首要目標

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
GeneralShepherd 發表於 2014-7-1 11:18


我估到時以B-29既性能及載炸彈量應該係5級機B.R 7.0了

TOP

如果水平追正6點,有十支重機槍指住你......
kazami.akito 發表於 2014-7-1 17:35


不過機底冇任何一支防衛機槍

TOP

都係零戰二一型最夾我



=================================
慢慢長路~有排升La-9~

就算我有白金帳戶都至少要殺110部飛機先可以升到完全體
宜家我部La-9連2級機既米格3完成體都不如,真係好難頂啊

TOP

回覆 784# HBV_hongkong
原黎"Terror of the sky" 中文譯天神下凡

TOP

回覆 785# Amuro0079

用google翻譯叫做''天空中的恐怖''

以Amuro0079兄你功力用噴射機拿[天神下凡]應該好容易啦

TOP

回覆  HBV_hongkong
原黎"Terror of the sky" 中文譯天神下凡
Amuro0079 發表於 2014-7-3 23:07

都唔明D人咁好學習英文既機會都浪費埋......
當年玩red alert邊有中文版咖?
唔識咪查下字典,隻隻game都學唔少詞彙翻來。
依家D小朋友,無中文版就唔玩了......

吐糟兩句,別介意。

TOP

哇…噴油一項要27000
幾惡頂wor

TOP

我估到時以B-29既性能及載炸彈量應該係5級機B.R 7.0了
HBV_hongkong 發表於 2014-7-3 22:21
Tier 4應該只係6.3

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2014-7-4 15:02 編輯

無聊見到有中國科技樹

有架機叫Hong Kong Spitfire Mk.24



今晚上WT forum開post要求GJ加個香港旗,  Hong Kong Spitefire都出得, 唔差在將Hong Kong Spitfire出埋係英國線同加番香港旗

TOP