去到邊都見到依條友既?



德國四劍俠

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 760# HBV_hongkong
係呀,我最勁都係買到9p有排

TOP

回覆  GeneralShepherd


空戰勝利x8都係由B-17G做出來既?   
講開重型轟炸機殺重型轟炸機我玩咁耐W ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-29 21:45
梗係唔係啦
仲有F8F,F4U

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

包皮環境 5.7 成日對7.0 JET既

抽水 , 流星 X 2


F80 X 2 , 米格9 X 3 , 162 X 1 , 流星X1

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

去到邊都見到依條友既?  



德國四劍俠
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-30 00:24


兩個一齊壞飛機

TOP

回覆 762# T_TLun


快d升Yak-9P既噴油系統同埋加裝37mm機炮啦
20mm,23mm機炮既彈種可以遲d住,當用到高射速37mm機炮+翻新之後個彈道會非常之直的
用來打戰鬥機都幾好的
至於Yak-9UT既45mm機炮佢連續擊會周圍飛
而且改盡都容易過熱,所以我會2發2發咁射

TOP

回覆 766# HBV_hongkong


師兄我想問下
YAK 9P值唔值上埋UT,因為個BR都差好遠

TOP

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2014-6-30 23:32 編輯

回覆 767# ak8


值~
因為同時用Yak-9P,Yak-9UT都計5.7之嘛
見到噴射機機會少一點(Yak-15,15P,17可以無視)反而要小心留意既係BF-109G-10,K-4,FW-190D-12,13,La-9,F8F系列,Ki-84系列及暴風系列等等)

TOP

回覆 768# HBV_hongkong


    師兄咁你其他飛機點配 La-7/9街機岩唔岩用,I-185 M71又點

TOP

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2014-7-1 00:10 編輯



B57,B29,F2H,A-1,F8F-2,F4U-4c


https://www.youtube.com/watch?v=CoE51M1Jhxo

TOP