回覆 728# bicycle_bicycle


B.R 6.0機(FW-190 D-13)走到去5.0場打
而且全場得bicycle_bicycle兄你一架6.0機

TOP

回覆  bicycle_bicycle


B.R 6.0機(FW-190 D-13)走到去5.0場打
而且全場得bicycle_bicycle兄你一架6 ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-25 22:23


天意要他們滅

TOP

回覆 726# GeneralShepherd


R2Y2呢架Jet Bomber...
  
有炸彈冇機槍
同德國個架噴射轟炸機一樣
係J8N唔係J8M波

係喎


至於用來神風既零戰六二型
希望佢既FM唔好改得太差吧

TOP

可能係下一個更新之後新出既日本金幣機[P-51C-11-NT "Evalina"]
http://forum.warthunder.com/inde ... emium-p51c-evalina/

TOP

epc團隊大拋離其他隊友勝出

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

USSR tech tree

Il-28同Tu-4都出, 另外有架Yak30 jet(唔知係咪大伏呢)
咁老美除左B-57之外,B-29都應該一齊出

星期五到德國
咁星期日應該係美國

TOP

本帖最後由 kazami.akito 於 2014-6-28 03:18 編輯

唔知有無old news左,自己subscribe幾個玩開WT既channel都無講過,youtube search下都係得幾段片.
剛剛開心大發現,原來WT係可以skip bombing......
玩RB,SB的朋友應該多左隻高精確轟炸水面目標既方法.
魚雷可以洗洗睡了.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=c_p7_TYPIQA[/embed]
.......
點樣可以將段片插入來???



哦,得左,thanks!
之前試過用
  1. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=c_p7_TYPIQA[/youtube]
複製代碼
反而失敗,原來只要c_p7_TYPIQA就得.

TOP

唔知有無old news左,自己subscribe幾個玩開WT既channel都無講過,youtube search下都係得幾段片.
剛剛開心打 ...
kazami.akito 發表於 2014-6-27 04:12


我試咗1個鐘終於試到了........
以kazami.akito兄你條片為例
https://www.youtube.com/watch?v=c_p7_TYPIQA既[c_p7_TYPIQA]貼上去以下:
  1. [youtube]youtube_id[/youtube]
複製代碼
就可以了   

TOP

唔知有無old news左,自己subscribe幾個玩開WT既channel都無講過,youtube search下都係得幾段片.
剛剛開心打 ...
kazami.akito 發表於 2014-6-27 04:12


甘似細個時搵石仔片水

TOP

英雄 : 貝奧武夫 (右下角)   i-15 kill F8F-1

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP