Cyro 當前離線
中級會員
咩叫同價/高價 合出黎的果一粒加多D定RANDOM係STORE度抽同價/較高價的RUNES? 我就係睇唔明 ... 楓仁 發表於 2010-3-12 21:39
TOP
keaan91 當前離線
楓仁 當前離線
430 打X機!
特級會員
does it have to be 5runes to get the combination? 我都就20lvl, 都諗緊買d 咩類型tier 3 rune 好... ... keaan91 發表於 2010-3-12 21:43
ricej 當前離線
進階會員
ching你真係好funny…你明唔明咩叫有D? 我知道有D係成長型比較好,例如AP,HP,但有D係成長型好D,例如5 ... Cyro 發表於 2010-3-12 20:37
BBKuro 當前離線
你玩咩多先 我買AP都係為玩MAGE 但死得多又比人插所以玩TANK算 死都係隊友死 我仲有大把血走佬:d ... 楓仁 發表於 2010-3-12 21:44
被人Gank / Lag 多多血都沒有用 BBKuro 發表於 2010-3-12 22:18
成長型lv.5會過固定型,但係lv.5前給人壓制住就點算 就咁站係到leech exp? 基本上正常都會由lv.1都開 ... ricej 發表於 2010-3-12 22:11
而家講緊數值,你又要拉去實戰,咁係咪成長型一定俾人壓,固定型就實壓嬴先 壓線係比較睇咩hero,係弱勢 ... Cyro 發表於 2010-3-12 23:34
如果要比較runes系統的話,唔係要assume以2只一樣的cham同技術 咁係咪固定會好過成長型? ... ricej 發表於 2010-3-12 23:45
你要堅持既,無人阻止到你 我回你個post都係想俾其他人知道,唔係全部runs都係固定好過成長,我好相信其他人會識計數 同埋唔係俾人壓就會升唔到lv,只係錢可能會賺少D Cyro 發表於 2010-3-13 00:00