本帖最後由 Cyro 於 2010-3-12 21:42 編輯
咩叫同價/高價
合出黎的果一粒加多D定RANDOM係STORE度抽同價/較高價的RUNES?
我就係睇唔明 ...
楓仁 發表於 2010-3-12 21:39


數值唔會變,都係同Store一樣

合出黎既能力係Random

價就係store個賣價

TOP

does it have to be 5runes to get the combination?

我都就20lvl, 都諗緊買d 咩類型tier 3 rune 好...

TOP

does it have to be 5runes to get the combination?

我都就20lvl, 都諗緊買d 咩類型tier 3 rune 好... ...
keaan91 發表於 2010-3-12 21:43

你玩咩多先

我買AP都係為玩MAGE  但死得多又比人插所以玩TANK算
死都係隊友死  我仲有大把血走佬

TOP

ching你真係好funny…你明唔明咩叫有D?

我知道有D係成長型比較好,例如AP,HP,但有D係成長型好D,例如5 ...
Cyro 發表於 2010-3-12 20:37


成長型lv.5會過固定型,但係lv.5前給人壓制住就點算
就咁站係到leech exp?
基本上正常都會由lv.1都開始壓制對方
一開始給人打殘 站係塔到食兵?對方食多你10只兵,已夠抵銷成長型的runes。
以大家技術差唔多來講,固定型一開始係咪對成長型有一定的優勢?

成長型成set rune的效果大約係 lv.1 大約係250左右的裝,要到lv.5先同固定型的差唔多
而固定型大約550左右

TOP

你玩咩多先

我買AP都係為玩MAGE  但死得多又比人插所以玩TANK算
死都係隊友死  我仲有大把血走佬:d ...
楓仁 發表於 2010-3-12 21:44


被人Gank / Lag 多多血都沒有用

TOP

被人Gank / Lag 多多血都沒有用
BBKuro 發表於 2010-3-12 22:18

但GANK人對方第一個唔會打你

TOP

成長型lv.5會過固定型,但係lv.5前給人壓制住就點算
就咁站係到leech exp?
基本上正常都會由lv.1都開 ...
ricej 發表於 2010-3-12 22:11


而家講緊數值,你又要拉去實戰,咁係咪成長型一定俾人壓,固定型就實壓嬴先

壓線係比較睇咩hero,係弱勢就係弱勢

同埋人地食多10隻兵都係錢多過你,經驗一樣,除非你驚到返左屋企,咁就實吸唔到

TOP

而家講緊數值,你又要拉去實戰,咁係咪成長型一定俾人壓,固定型就實壓嬴先

壓線係比較睇咩hero,係弱勢 ...
Cyro 發表於 2010-3-12 23:34


如果要比較runes系統的話,唔係要assume以2只一樣的cham同技術
咁係咪固定會好過成長型?

TOP

如果要比較runes系統的話,唔係要assume以2只一樣的cham同技術
咁係咪固定會好過成長型? ...
ricej 發表於 2010-3-12 23:45


你要堅持既,無人阻止到你

我回你個post都係想俾其他人知道,唔係全部runs都係固定好過成長,我好相信其他人會識計數

同埋唔係俾人壓就會升唔到lv,只係錢可能會賺少D

仲有並唔係每種成長型都係lv5就超過固定型,我係用一種黎做例子

用返5/mana regen黎講,到5級已經追過,但係成長型仲有加既空間,而固定型係無,到10級已經係超過1倍,如果你玩既game係多數5級前就GG,固定型的確係好適合你

TOP

你要堅持既,無人阻止到你

我回你個post都係想俾其他人知道,唔係全部runs都係固定好過成長,我好相信其他人會識計數

同埋唔係俾人壓就會升唔到lv,只係錢可能會賺少D
Cyro 發表於 2010-3-13 00:00


給人壓係升到lv,但何止錢可能會賺少?對方farm到,對後期有無影響的?

成set runes 到後期根本係廢的
是但一件裝都好過它
除非你差到錢都打唔到咪要

TOP