殘兵 當前離線
殘兵敗將
進階會員
TOP
HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
Let's begin with Britain! 多左好多新Jet,單車兄係咪要番去大英帝國再練 不過都係冇Supermar ... GeneralShepherd 發表於 2014-6-21 22:39
GeneralShepherd 當前離線
我都希望下個更新可以見到Ki-201火龍 不過以我所知下個更新肯定有[究極水平格闘戦戰鬥機]之稱既 ... HBV_hongkong 發表於 2014-6-23 03:22
布卡斯 當前離線
初級會員
bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
我想問有沒巴打用HKBN或PCCW.. 我呢家用緊和記..就滿約..想轉.. 想問下邊個連WAR THUNDER好D.. ... 布卡斯 發表於 2014-6-23 19:23
我用緊hkbn 每日總會無姑姑死幾次 今日架f8又死左3次啦 米就係斷線咯!!! ... bicycle_bicycle 發表於 2014-6-23 20:03
突然斷線-X-? 布卡斯 發表於 2014-6-23 20:28
p.loss果度突破紅色系甘升 , 升到70-80% 之後就斷 bicycle_bicycle 發表於 2014-6-23 20:36
2年半前用過HKBN..的確會咁樣斷..但個陣未玩WAR THUNDER..我11年尾先開始玩.. PCCW未用過..唔知PING點 ... 布卡斯 發表於 2014-6-23 20:38