回覆 710# jacky1d01

po852

TOP

Let's begin with Britain!
多左好多新Jet,單車兄係咪要番去大英帝國再練
不過都係冇Supermar ...
GeneralShepherd 發表於 2014-6-21 22:39


我都希望下個更新可以見到Ki-201火龍


不過以我所知下個更新肯定有[究極水平格闘戦戰鬥機]之稱既九七式戰鬥機

   

TOP

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2014-6-23 12:17 編輯
我都希望下個更新可以見到Ki-201火龍


不過以我所知下個更新肯定有[究極水平格闘戦戰鬥機]之稱既 ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-23 03:22
但係Ki27火力好似好一般
不過應該可以轉到敵人頂唔順係咁轉而跳機算

Ki201火龍之外仲有橘花攻擊機


再唔係黎個MXY7櫻花特別攻擊機

TOP

我想問有沒巴打用HKBN或PCCW..
我呢家用緊和記..就滿約..想轉..
想問下邊個連WAR THUNDER好D..

TOP

我想問有沒巴打用HKBN或PCCW..
我呢家用緊和記..就滿約..想轉..
想問下邊個連WAR THUNDER好D.. ...
布卡斯 發表於 2014-6-23 19:23



我用緊hkbn

每日總會無姑姑死幾次

今日架f8又死左3次啦

米就係斷線咯!!!

TOP

我用緊hkbn

每日總會無姑姑死幾次

今日架f8又死左3次啦

米就係斷線咯!!! ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-23 20:03



  突然斷線-X-?

TOP

突然斷線-X-?
布卡斯 發表於 2014-6-23 20:28



p.loss果度突破紅色系甘升 , 升到70-80% 之後就斷

TOP

p.loss果度突破紅色系甘升 , 升到70-80% 之後就斷
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-23 20:36



  2年半前用過HKBN..的確會咁樣斷..但個陣未玩WAR THUNDER..我11年尾先開始玩..
PCCW未用過..唔知PING點樣..

TOP

2年半前用過HKBN..的確會咁樣斷..但個陣未玩WAR THUNDER..我11年尾先開始玩..
PCCW未用過..唔知PING點 ...
布卡斯 發表於 2014-6-23 20:38

PCCW出海最強
用緊PCCW 8M ADSL只要家裡冇人同我爭bandwidth, ping長期可以係理論最低值(SA: >60ms,RU: >210ms)
pocket loss冇留意

TOP

http://warthunder.com/en/news/67 ... n-in-War-Thunder-en
日本出左啦就黎J死我

J7W震電
J2M雷電
A7M烈風
J8N橘花

星期三到USSR(留名睇GJ痴左線比架MiG17)

TOP