回覆 700# GeneralShepherd
但係英國版性能差好多.  

TOP

回覆  GeneralShepherd
但係英國版性能差好多.
Amuro0079 發表於 2014-6-22 12:56

英國繼續玩果支4門Hispano Mk.V啦

In老美M39 We Trust

留名睇禮拜一日本有F-104加M61

TOP

睇怕遲早update去到越戰

直升機日子不遠了

TOP

已申請加入,不過我仲係新手,唔識飛返機場維修XD

TOP

g6又出動,成功驅趕盟軍bomber

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

已申請加入,不過我仲係新手,唔識飛返機場維修XD
殘兵 發表於 2014-6-22 18:13



多在隊頻吹水
悶可組我 , 1級 3級 4級都可~

TOP

回覆 706# bicycle_bicycle

點係隊頻吹水??

TOP

已申請

war thunder ID: tyi5t
超級新手 暫時玩1-2階街機

TOP

回覆 708# jacky1d01

我地可以一齊玩!

TOP

回覆  jacky1d01

我地可以一齊玩!
殘兵 發表於 2014-6-22 20:18


war thunder咩名?

TOP