本帖最後由 yishiro 於 2010-3-11 22:21 編輯
回復 yishiro
Exactly, 同我一樣,我由lvl10開始去normal,現時lvl15去返practice,諗諗下希望賺多 ...
uncertain 發表於 2010-3-11 19:31 
有關hold 住唔升level, 小弟有招"屎忽招", 可以在practice 度較Team B 5 個computer, 你自己在Team A, 再加幾個computer(睇你想要幾難), 咁你就來win 時end game, 咁就無exp 升, 又唔駛害人, 你又可以practice 到  |