XxDANIELxX 當前離線
中級會員
TOP
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-25 20:11 發表 我o岩o岩裝返隻game黎玩 但係唔知點解玩唔到最初果隻coh o既劇情 我記得我以前入左coh 同coh:of 個cdkey
原帖由 Deathnote 於 2009-11-25 23:46 發表 去 Profile 再入過呢 code 得唔得?
原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 00:10 發表 你有無借過條 key 俾人?e.g. 借成盒 game 俾朋友係佢屋企 install 嚟玩。 一條 key 第第三次試 register 就會 ban。
原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 00:24 發表 如果係咁,你 email 去 問吓吧。之前有網友都有類似情況,email 來回一兩次就可以用返。
原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-26 02:13 發表 ok,thx
原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 10:11 發表 Good Luck, man! BTW, 你個 game id 係乜呀,師兄,我幫你 post 去前面個 list,可以多D人 add,大家多D一齊玩,交流下。
原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-26 12:01 發表 佢幫我入左條新key 我acc:hk00118075