我o岩o岩裝返隻game黎玩
但係唔知點解玩唔到最初果隻coh o既劇情
我記得我以前入左coh 同coh:of 個cdkey

TOP

原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-25 20:11 發表
我o岩o岩裝返隻game黎玩
但係唔知點解玩唔到最初果隻coh o既劇情
我記得我以前入左coh 同coh:of 個cdkey


去 Profile 再入過呢 code 得唔得?

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-25 23:46 發表


去 Profile 再入過呢 code 得唔得?

我再入個code 跟住佢話個key 畀人ban左
但係我之前淨係玩過d 劇情,冇online玩過,唔知咩事畀人ban

TOP

你有無借過條 key 俾人?e.g. 借成盒 game 俾朋友係佢屋企 install 嚟玩。
一條 key 第第三次試 register 就會 ban。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-11-26 00:10 編輯 ]

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 00:10 發表
你有無借過條 key 俾人?e.g. 借成盒 game 俾朋友係佢屋企 install 嚟玩。
一條 key 第第三次試 register 就會 ban。

冇呀

TOP

如果係咁,你 email 去 問吓吧。之前有網友都有類似情況,email 來回一兩次就可以用返。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 00:24 發表
如果係咁,你 email 去 問吓吧。之前有網友都有類似情況,email 來回一兩次就可以用返。

ok,thx

TOP

原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-26 02:13 發表

ok,thx


Good Luck, man!
BTW, 你個 game id 係乜呀,師兄,我幫你 post 去前面個 list,可以多D人 add,大家多D一齊玩,交流下。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-11-26 10:27 編輯 ]

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-26 10:11 發表


Good Luck, man!
BTW, 你個 game id 係乜呀,師兄,我幫你 post 去前面個 list,可以多D人 add,大家多D一齊玩,交流下。

佢幫我入左條新key
我acc:hk00118075

TOP

原帖由 XxDANIELxX 於 2009-11-26 12:01 發表

佢幫我入左條新key
我acc:hk00118075


咁快手?恭喜晒!
及我已經加了你個名上去。如果你想快,你可以自己 add 晒其他網友先,咁等佢地一 online 就可以 confirm 你。 Have Fun!!  

TOP