回覆 bicycle_bicycle
新手,想問下點解我用II飛機,有時會分左去III?
定係錯覺? ... ...
ss310251 發表於 2014-6-19 16:54 
每級有高有低 , 二級頂 , 三級底 , 三級頂 , 四級底....如此類推
理論上係睇飛機本身既battlerate去分
入game果度 , 拒已經簡介(例如四級機會安排你去打三至五級既機)
而每架機都有battlerate既 , 你睇資料就會睇到
有時會有d奇怪情況 , 就係二級戰機 比 三級機仲要高
eg: 美國三級 P47 (3.0) 美國二級P39 (3.3 至 3.7)
eg: 德國四機fw190 F8 (5.0) 德國三級fw190u2 (5.3) |