B-17堅係強 比架Yak9射左幾轉成身黑左半都仲有控制 仲射低埋
仲要開左Premium

TOP

本帖最後由 s84292 於 2014-6-18 15:35 編輯

我想問申請加入HKEPC,有什麼手續? 直接上RC問?

ID: Sheldon_Ng
玩了約兩個月...比較新手~

TOP

我想問申請加入HKEPC,有什麼手續? 直接上RC問?

ID: Sheldon_Ng
玩了約兩個月...比較新手~ ...
s84292 發表於 2014-6-18 15:29



就甘系game入面申請就得架啦

TOP

餓狗搶屎

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

精銳盡出

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

趕唔切係server維修之前解到F-80A

TOP

趕唔切係server維修之前解到F-80A
GeneralShepherd 發表於 2014-6-19 15:13



今日唔洗玩 , 岩岩開機話更新10小時+

TOP

回覆 667# bicycle_bicycle

新手,想問下點解我用II飛機,有時會分左去III?
定係錯覺? ...

TOP

今日唔洗玩 , 岩岩開機話更新10小時+
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-19 16:26


玩緊

TOP

回覆  bicycle_bicycle

新手,想問下點解我用II飛機,有時會分左去III?
定係錯覺? ... ...
ss310251 發表於 2014-6-19 16:54


每級有高有低 , 二級頂 , 三級底 , 三級頂 , 四級底....如此類推
理論上係睇飛機本身既battlerate去分
入game果度 , 拒已經簡介(例如四級機會安排你去打三至五級既機)

而每架機都有battlerate既 , 你睇資料就會睇到
有時會有d奇怪情況 , 就係二級戰機 比 三級機仲要高

eg: 美國三級 P47  (3.0)  美國二級P39 (3.3 至 3.7)
eg: 德國四機fw190 F8 (5.0)    德國三級fw190u2 (5.3)

TOP