畢竟我少飛Ki-61 otsu,支Ho-103彈道仲未好掌握到

Ki-61 hei試飛過都覺得支MG151 20mm幾有力: ...
GeneralShepherd 發表於 2014-6-14 13:26

Ki-102除咗有1門57mm機炮之外還有2門Ho-5 20mm機炮的
可以用來試彈道

TOP

又洗左110蚊買左金




EPC 三甲團
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

又洗左110蚊買左金  




EPC 三甲團
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-16 18:52

之後玩過D場先至認真去打開頭玩果D場好悶下
後尾我地玩果幾場,不斷接戰,幾緊張

TOP

齊人啦!!! epc team!!!



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

又洗左110蚊買左金  




EPC 三甲團
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-16 18:52


話說我3日前都用咗hkd$160買咗部金幣pe-2返來
因為一開始有得裝10發132mm火箭彈+回火箭彈超快之餘而且可以係轟炸機點出擊所以可以叫佢做轟炸機殺手了









TOP

話說我3日前都用咗hkd$160買咗部金幣pe-2返來
因為一開始有得裝10發132mm火箭彈+回火箭彈超快之餘 ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-17 02:12



下,買………………

你做乜用簡體?

TOP

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2014-6-17 02:40 編輯
下,買………………

你做乜用簡體?
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-17 02:31


買咗一部load火箭彈只要42秒既重型戰鬥機\俯衝轟炸機

因為用繁體既話會有部份既飛機型號會變成英文
例如[零戰一一型]會變成[A6M2 mod11]

TOP

買咗一部load火箭彈只要42秒既重型戰鬥機\俯衝轟炸機

因為用繁體既話會有部份既飛機型號會變成英文 ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-17 02:37


用繁中修正補丁
    http://forum.gamer.com.tw/C.php? ... nA=3849&tnum=15

TOP

買咗一部load火箭彈只要42秒既重型戰鬥機\俯衝轟炸機

因為用繁體既話會有部份既飛機型號會變成英文 ...
HBV_hongkong 發表於 2014-6-17 02:37
唔知升埋組員要幾多秒

我就掉轉,睇唔慣中文名

TOP

買一部機要甘多金,我真係唔捨得
所以我一部金幣機都無(≧∇≦)(╯з╰)

TOP