...今個星期d英唔識用......成日lose

TOP

...今個星期d英唔識用......成日lose
sohappyko 發表於 2010-3-6 13:37



    TF should be good

TOP

TerryX = TerryX
打完之後同D外國人吹水都幾過癮
尋晚同幾個澳洲仔吹左成粒鐘
不如今晚開GAME?
9點?

TOP

TerryX = TerryX
打完之後同D外國人吹水都幾過癮
尋晚同幾個澳洲仔吹左成粒鐘
不如今晚開GAME?
9點? ...
TerryX 發表於 2010-3-6 14:29



    have add to first post

TOP

回復  Cyro


但係我地最後竟然贏左-.-" unbelieve and nth immpossible....
keaan91 發表於 2010-3-6 01:12


unbelievable and nth impossible

TOP

TerryX = TerryX
打完之後同D外國人吹水都幾過癮
尋晚同幾個澳洲仔吹左成粒鐘
不如今晚開GAME?
9點? ...
TerryX 發表於 2010-3-6 14:29


日日見人約, 但總是交流不到...又慘...

TOP

本帖最後由 ricej 於 2010-3-8 02:07 編輯
Ashe                Ranged DPS
Corki                Mage
Gangplank        Melee DPS
Gragas                Tank
Jax                Melee DPS
Kassadin        Melee DPS
Malphite        Melee DPS
Morgana                Support
Sivir                Ranged DPS
Veigar                Mage

next week free cham
Gragas係tank?
真係唔多覺
他好易殺。。

TOP

My new killing score with Ashe...


TOP

My new killing score with Ashe...
b i T c h | S * 發表於 2010-3-8 18:35



    that was a long and good game

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP