xf333 當前離線
中級會員
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 17:33 發表 You said that
TOP
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:29 發表 我打 E-Mail:chunwingho@yahoo.com.hk Order ID:CWHS Air Force Password:CHUNWINGHO
althon65fx 當前離線
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:37 發表 高雄現在冇ATC,無得幫你雷達引導,睇下你識唔識用STARS落啦。
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 17:42 發表 Then let me wait until tonight sin play
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:43 發表 枉我係高雄等睇Show,你竟然唔玩
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:45 發表 教下我先
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:46 發表 你洗左隻PMDG先吧..737,747都要,再裝過