原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:14 發表
難得飛左起,竟然hang左
又要同ATC講一大堆野.........都係夜D先再飛高雄

help me my PMDG

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:16 發表

help me my PMDG


u need crack

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:20 發表


u need crack

I'm on the air now

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:20 發表


u need crack

玩個陣開

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:22 發表

玩個陣開

安裝個陣

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:23 發表

安裝個陣

開左,都係咁

我打完Email,Order ID and password ,咁個Validate,之後再開crack,click左,之後close crack,next,唔係咁咩

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:26 發表

開左,都係咁

我打完Email,Order ID and password ,咁個Validate,之後再開crack,click左,之後close crack,next,唔係咁咩

無錯,r u sure Email,Order ID and password多個6個字?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 17:20 發表

I'm on the air now

等我係高雄睇下你點落地啦

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:28 發表

無錯,r u sure Email,Order ID and password多個6個字?

我打
E-Mail:chunwingho@yahoo.com.hk
Order ID:CWHS Air Force
Password:CHUNWINGHO

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:29 發表

等我係高雄睇下你點落地啦

You said that

TOP