CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:14 發表 難得飛左起,竟然hang左 又要同ATC講一大堆野.........都係夜D先再飛高雄
TOP
xf333 當前離線
中級會員
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:16 發表 help me my PMDG
althon65fx 當前離線
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:20 發表 u need crack
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:22 發表 玩個陣開
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:23 發表 安裝個陣
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 17:26 發表 開左,都係咁 我打完Email,Order ID and password ,咁個Validate,之後再開crack,click左,之後close crack,next,唔係咁咩
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 17:20 發表 I'm on the air now
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:28 發表 無錯,r u sure Email,Order ID and password多個6個字?
原帖由 xf333 於 2006-1-14 17:29 發表 等我係高雄睇下你點落地啦