HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
團長....
TOP
bicycle_bicycle 當前離線
中級會員
F4U-1C 20mm x 4 (924 發) 好正; 我係custom battle 4x4 Duel 識左下﹐9連殺唔駛reload. ... Amuro0079 發表於 2014-6-10 12:00
Amuro0079 當前離線
It's Not Easy To Be Me
進階會員
F4U IC 當然勁啦 , 不過得一架 , 不足以應付英德甘多架強大火力 我最叻試過一排彈7架咋 , 當然係t ... bicycle_bicycle 發表於 2014-6-10 15:34
ping42 當前離線
GeneralShepherd 當前離線
新手唔識野去左玩日本仔,玩到而家去緊A6M3 經常覺得日本機力不從心, 玩到呢個地步應該轉去咩國? ... ping42 發表於 2014-6-10 19:00
有3部BR 6.3 jet + F8F-1B夠了; F4U-1C雖然得BR 4.7 但打高級機都冇問題. Amuro0079 發表於 2014-6-10 18:41
老美 USSR啦,由tier1到tier5啲機全部都屈機又易玩 (由 HKEPC Android 手機版 發出) ... GeneralShepherd 發表於 2014-6-10 19:21
玩到yak7已經覺得相差好大距離 ping42 發表於 2014-6-10 19:37