回覆 582# bicycle_bicycle

團長....

什麼事?

TOP

F4U-1C 20mm x 4 (924 發) 好正; 我係custom battle  4x4 Duel 識左下﹐9連殺唔駛reload.  ...
Amuro0079 發表於 2014-6-10 12:00


F4U IC 當然勁啦 , 不過得一架 , 不足以應付英德甘多架強大火力
我最叻試過一排彈7架咋 , 當然係tempest 800粒

TOP

低空混戰 , 它比BF109/G6 更耐用 , 因有500粒 20mm , 有排射
論火力 , 它有兩支30mm , 比fw190A5 U2  20mm x 6 更強

為什麼它會這麼強呀





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Amuro0079 於 2014-6-10 18:28 編輯

回覆 593# bicycle_bicycle
係勁,佢果兩支30mm係Mk 103黎﹐彈速比G-6果3支 Mk 108快好多 (我 BF109 G-6/G-10 都轉左3支20mm instead of 3x30mm ), 但30mm彈數得70粒reload時間又長.

TOP

F4U IC 當然勁啦 , 不過得一架 , 不足以應付英德甘多架強大火力
我最叻試過一排彈7架咋 , 當然係t ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-10 15:34

有3部BR 6.3 jet + F8F-1B夠了; F4U-1C雖然得BR 4.7 但打高級機都冇問題.  

TOP

新手唔識野去左玩日本仔,玩到而家去緊A6M3
經常覺得日本機力不從心,
玩到呢個地步應該轉去咩國?

TOP

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2014-6-10 19:22 編輯
新手唔識野去左玩日本仔,玩到而家去緊A6M3
經常覺得日本機力不從心,
玩到呢個地步應該轉去咩國? ...
ping42 發表於 2014-6-10 19:00
老美
USSR啦,由tier1到tier5啲機全部都屈機又易玩

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

有3部BR 6.3 jet + F8F-1B夠了; F4U-1C雖然得BR 4.7 但打高級機都冇問題.
Amuro0079 發表於 2014-6-10 18:41
F8F-1B神之20mm

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

老美
USSR啦,由tier1到tier5啲機全部都屈機又易玩

(由 HKEPC Android 手機版 發出) ...
GeneralShepherd 發表於 2014-6-10 19:21

玩到yak7已經覺得相差好大距離

TOP

玩到yak7已經覺得相差好大距離
ping42 發表於 2014-6-10 19:37

你想先甜後苦定先苦後甜?
前者, 蘇聯空軍;
後者就, 英國皇家空軍 / 美國(陸軍航}空軍  / 納粹德國空軍;

TOP