原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:04 發表

2.5 or 4.0?

2.5 而家最多野玩,4.0一定好玩過2.5可惜,好多插件未寫得咁快,要等。

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-14 15:11 發表

2.5 而家最多野玩,4.0一定好玩過2.5可惜,好多插件未寫得咁快,要等。

so....which do u prefer?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:13 發表

so....which do u prefer?

我無乜意見

TOP

我又想要你隻插件iso
岩岩裝左d plane..但係點解無聲同個控制台既?

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-14 15:16 發表

我無乜意見

But what will our forum discuss?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:18 發表

But what will our forum discuss?

組隊飛行
新手教學
插件

TOP

VATSIM有3個ATC,HKG_V_CTR,VHHH_V_APP同VHHH_V_TWR,不過暫時只見到一架飛機,唔計我
快D上黎玩

[ 本帖最後由 xf333 於 2006-1-14 15:30 編輯 ]

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 15:20 發表
VATSIM有3個ATC,HKG_V_CTR,VHHH_V_APP同VHHH_V_TWR,不過暫時只見到一架飛機,唔計我
快D上黎玩

No mics

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:30 發表

No mics

no need....打字都得~and有個鬼佬係到

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-14 15:20 發表
VATSIM有3個ATC,HKG_V_CTR,VHHH_V_APP同VHHH_V_TWR,不過暫時只見到一架飛機,唔計我
快D上黎玩

Which server?

TOP