CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:04 發表 2.5 or 4.0?
TOP
althon65fx 當前離線
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 15:11 發表 2.5 而家最多野玩,4.0一定好玩過2.5可惜,好多插件未寫得咁快,要等。
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:13 發表 so....which do u prefer?
Steven 當前離線
特級會員
原帖由 CWHS 於 2006-1-14 15:16 發表 我無乜意見
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:18 發表 But what will our forum discuss?
xf333 當前離線
中級會員
原帖由 xf333 於 2006-1-14 15:20 發表 VATSIM有3個ATC,HKG_V_CTR,VHHH_V_APP同VHHH_V_TWR,不過暫時只見到一架飛機,唔計我 快D上黎玩
原帖由 althon65fx 於 2006-1-14 15:30 發表 No mics