單車兄一貫作風一打十
然後少有既被逼走佬,如果佢唔係用德機,而係用英軍,哼
...
raytang100 發表於 2014-6-9 22:40 
哈哈,你做咩偷睇我打..... , 好耐無同你玩 
你cap尼幾張相果陣 , 我地team都out左 8 , 9個咯係嗎?
我一重生 , 地圖已經,四,五點紅色 =.='''
德軍有一樣野好衰 , 就係射程短! 你再好武功都無辦法 1,2,3 甘kill , 要一鑊過
如果用英軍 , 三架機衝埋黎
可以先射1.5km射拒 , 1.2km再射第二架 , 800m再射第三架 (當燃要d運)
唔洗下下逃走丫 |