蘇聯有拉格,有機炮玩
仲有BB1,有炮塔,有翼炮,仲有2個250kg炸彈
加埋有火箭彈同8把機槍既毛驢

新手玩蘇聯真係正

TOP

本帖最後由 bicycle_bicycle 於 2014-6-9 00:22 編輯

b24集合一齊有幾勁?   我假假地叫ace....比電腦狂sm 兩分鐘死晒三架

妖哪星衝呀!!!!!!!!!!


肥豬肉,你以為


點知.... 火網








團長....


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 580# bicycle_bicycle

無研發到添,原來呢架好野黎,走寶

TOP

回覆  bicycle_bicycle

無研發到添,原來呢架好野黎,走寶
殘兵 發表於 2014-6-8 23:33


sure la , 一級240槍炮 , 絕對夠連續殺 3,4架一級機才reload
好多2級機都係得120發機炮咋

TOP

回覆 582# bicycle_bicycle
現實真係咁當時冇護航機飛唯有靠自衛火力一班bomber 一齊飛互相支援好恐怖
https://www.youtube.com/watch?v=pl6CaJWif1M

TOP

b17的強是盟軍壓倒性數量優勢堆砌出來的
假如德空軍數量番兩番,盟軍一早停炸咯!

TOP

本帖最後由 raytang100 於 2014-6-9 22:42 編輯

單車兄一貫作風一打十



然後少有既被逼走佬,如果佢唔係用德機,而係用英軍,哼







TOP

單車兄一貫作風一打十



然後少有既被逼走佬,如果佢唔係用德機,而係用英軍,哼







...
raytang100 發表於 2014-6-9 22:40



哈哈,你做咩偷睇我打..... , 好耐無同你玩
你cap尼幾張相果陣 , 我地team都out左 8 , 9個咯係嗎?
我一重生 , 地圖已經,四,五點紅色 =.='''
德軍有一樣野好衰 , 就係射程短! 你再好武功都無辦法 1,2,3 甘kill , 要一鑊過

如果用英軍 , 三架機衝埋黎
可以先射1.5km射拒 , 1.2km再射第二架 , 800m再射第三架 (當燃要d運)
唔洗下下逃走丫

TOP

sure la , 一級240槍炮 , 絕對夠連續殺 3,4架一級機才reload
好多2級機都係得120發機炮咋 ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-6-9 00:20

F4U-1C 20mm x 4 (924 發) 好正; 我係custom battle  4x4 Duel 識左下﹐9連殺唔駛reload.

TOP

回覆 576# DennisChoi
如果SA 太少人, 我玩RU server, 2xx ping, US & EU 35x ping;

TOP