CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 althon65fx 於 2006-1-12 15:00 發表 Your server ofcoz
TOP
althon65fx 當前離線
原帖由 CWHS 於 2006-1-12 15:01 發表 ok HKBN BB100 唔好話比人知 ftp://61.93.125.11
原帖由 althon65fx 於 2006-1-12 15:02 發表 Upload to which folder
原帖由 CWHS 於 2006-1-12 15:03 發表 sorry Upload_Host_Space
原帖由 althon65fx 於 2006-1-12 15:04 發表 uploading,But ADSL is extremely slow
原帖由 CWHS 於 2006-1-12 15:05 發表 用咩寬頻,尋日我sd 隻FS2004 4隻CD最高速時 9XXXK
原帖由 althon65fx 於 2006-1-12 15:06 發表 HGC ADSL,Waiting for BB100 coming to my area
原帖由 CWHS 於 2006-1-12 15:08 發表 HGC 唔係 VDSL黎架咩 近排BB10轉BB100真係爽勁多,而家連BB10都覺得慢
原帖由 althon65fx 於 2006-1-12 15:10 發表 HGC have VDSL,ADSL and Ethernet