原帖由 whiterabbit 於 2009-11-20 15:57 發表



發現, 英文版的msn 就有個 COH M group, 中文版就冇....

你需要使用Windows Live Messenger 2009才可以使用Windows Live Group功能。

另外請大家善用Windows Live Group 的功能,因為個Group有5GB的SkyDrive可以用!

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-11-21 17:26 編輯 ]

TOP

千萬不要以為35彈的地雷沒有用,可是非常有效的工具!
[flash]http://www.youtube.com/watch/v/FtpooqUgX3M&fmt=16[/flash]
[flash]http://www.youtube.com/watch/v/QxuJzJZBNFE&fmt=16[/flash]
[flash]http://www.youtube.com/watch/v/nJPgYa6tnxQ&hd=1[/flash]

[ 本帖最後由 harryytm 於 2009-11-21 21:38 編輯 ]

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-21 10:14 發表


師兄,你定到邊日邊個時間嗎?我幫你放係 
#3 個 約戰 post 入面。

就今晚8:30PM後啦

[ 本帖最後由 Mangus 於 2009-11-21 17:55 編輯 ]

TOP

轉左會打cod6,一陣番黎打

TOP

兩位,已 post 去 #3

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-11-21 18:41 發表
兩位,已 post 去 #3

唔該O酉

TOP

家陣有冇人玩comp stomp

TOP

原帖由 Mangus 於 2009-11-21 19:27 發表

唔該O酉


Have Fun!  (我仲開緊工)

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-11-21 19:43 發表
家陣有冇人玩comp stomp


現在玩唔玩

TOP

原帖由 kaiz 於 2009-11-21 21:54 發表


現在玩唔玩

睇緊電視

TOP