原帖由 althon65fx 於 2006-1-5 19:35 發表

Hope my 6800U SLI can handle it


每次FS出新版都要當時幾乎最top嘅display card黎handle
除非你肯唔開AA/AF而且忍受20fps以下

TOP

o....this post is sinking........

TOP

你地有無install FSPassenger 個plug-in?

TOP

原帖由 siubu 於 2006-1-10 21:25 發表
你地有無install FSPassenger 個plug-in?

Yes......

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-10 21:37 發表

Yes......

考完呢個試,個新年假玩到夠好唔好

TOP

1 CWHS  2006-1-10 23:23 |h

b f tG0 }}
roger

TOP

今次布殊訪港,傳說中一個Engine都可以飛嘅Air Force One係香港港際機場降落

唔知係唔係心理因素,覺得特別好揸

























TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-11 01:32 發表
今次布殊訪港,傳說中一個Engine都可以飛嘅Air Force One係香港港際機場降落

唔知係唔係心理因素,覺得特別好揸


單靠一個outboard engine一定飛唔到

TOP

上個星期六同台灣人玩完,有6-8個人飛,個ATC做得唔錯,就Land會引導你進場,唔記得講既野又會教我,又適當的分隔好其他機,可惜用國語,唔係英文...

TOP

考試潛左水

TOP