trentcys 當前離線
特級會員
原帖由 althon65fx 於 2006-1-5 19:35 發表 Hope my 6800U SLI can handle it
TOP
althon65fx 當前離線
進階會員
siubu 當前離線
原帖由 siubu 於 2006-1-10 21:25 發表 你地有無install FSPassenger 個plug-in?
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 althon65fx 於 2006-1-10 21:37 發表 Yes......
1 CWHS 2006-1-10 23:23 |h bftG0 }}
原帖由 CWHS 於 2006-1-11 01:32 發表 今次布殊訪港,傳說中一個Engine都可以飛嘅Air Force One係香港港際機場降落 唔知係唔係心理因素,覺得特別好揸
xf333 當前離線
中級會員
情長仔 當前離線