siubu 當前離線
特級會員
TOP
xf333 當前離線
中級會員
althon65fx 當前離線
進階會員
原帖由 siubu 於 2006-1-5 02:01 發表 你地估唔估到係邊架機??
EW 當前在線
原帖由 xf333 於 2006-1-5 17:05 發表 FS10 Screenshot http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 EW 於 2006-1-5 17:56 發表 好似好得 不過最重要吾知有無support SID/STAR
trentcys 當前離線
原帖由 trentcys 於 2006-1-5 18:53 發表 又到左換新機嘅時候