你地估唔估到係邊架機??

TOP

Tupolev Tu-144

TOP

TOP

原帖由 siubu 於 2006-1-5 02:01 發表
你地估唔估到係邊架機??

Russia Concorde?I dunno the model name

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-5 17:05 發表
FS10 Screenshot
http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html


好似好得
不過最重要吾知有無support SID/STAR

[ 本帖最後由 EW 於 2006-1-5 17:59 編輯 ]

TOP

原帖由 EW 於 2006-1-5 17:56 發表


好似好得
不過最重要吾知有無support SID/STAR

唔知係唔係Direct X 10呢 咁又要換卡 la

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-5 17:05 發表
FS10 Screenshot
http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html

D圖無AA wor

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-5 17:05 發表
FS10 Screenshot
http://www.avsim.com/pages/0106/FSX/fsx_thumbs.html


又到左換新機嘅時候

TOP

原帖由 trentcys 於 2006-1-5 18:53 發表


又到左換新機嘅時候

Hope my 6800U SLI can handle it

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP