althon65fx 當前離線
進階會員
原帖由 xf333 於 2006-1-4 17:13 發表 好啦,講完英文,係時候練習一下國語啦。 係一月七號(星期六),台灣Gamebase的模擬飛行系列討論版舉行名為GBFS的連線飛行活動,今次的航線為 RCYU中華民國花蓮機場->RKPC韓國濟州島國際機場->RJBB日 ...
TOP
情長仔 當前離線
中級會員
原帖由 althon65fx 於 2006-1-4 18:33 發表 ai....Exam is coming,cannot play lu
xf333 當前離線
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 xf333 於 2006-1-4 19:35 發表 Miss左呢個唔係問題,因為再下個星期六1/14又有飛行活動。 這個比gamebase的更Pro,齊全和專業的ATC,而且可以使用PMDG和PSS http://www.jadeair.com.tw/module ... .php?showtopic=6278
原帖由 althon65fx 於 2006-1-4 20:06 發表 Pro d 重死,重沒識ils landing不過1/14重衰,考緊試
原帖由 xf333 於 2006-1-4 20:12 發表 唔識用ILS唔緊要,因為冇話一定要用ILS落,而且外人睇唔到你有冇用ILS,最重要係降落失敗就要Goaround,唔好強行降落,唔好好似情長仔咁強行降落係taxiway
原帖由 althon65fx 於 2006-1-4 20:29 發表 同你地玩永遠對唔準runway.......同電腦玩反而對到好準
原帖由 xf333 於 2006-1-4 22:22 發表 我現在係VATSIM ,RJAA有個RJAA_V_APP,完全聽唔明佢講咩....係我唔明,唔關ATC事... 又去左EDDF,D人既英文好卷利...不過我反而聽得明