情長仔 當前離線
中級會員
原帖由 ac1027 於 2006-1-3 20:40 發表 I can run the game after intalling it DL from BT
TOP
ac1027 當前離線
Ломо Me
特級會員
原帖由 情長仔 於 2006-1-3 20:45 發表 RUN 到都
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 ac1027 於 2006-1-3 21:05 發表 wht and why?
原帖由 CWHS 於 2006-1-3 21:05 發表 想問你點解Run到都喊
althon65fx 當前離線
原帖由 ac1027 於 2006-1-3 21:39 發表 Wht wht wht........ Cannot Run ---> cannot play ----> cannot be happy ----> Cry
原帖由 althon65fx 於 2006-1-3 22:24 發表 Check your words b4 talk
原帖由 ac1027 於 2006-1-3 22:53 發表 Oppss.............. thank you for correcting my error
原帖由 CWHS 於 2006-1-3 23:35 發表 可能你個Craxk嘅問題
xf333 當前離線