原帖由 ac1027 於 2006-1-3 20:40 發表
I can run the game after intalling it DL from BT

RUN 到都

TOP

原帖由 情長仔 於 2006-1-3 20:45 發表

RUN 到都


wht and why?

TOP

原帖由 情長仔 於 2006-1-3 20:45 發表

RUN 到都

佢應該講can't 掛

TOP

原帖由 ac1027 於 2006-1-3 21:05 發表


wht and why?

想問你點解Run到都喊

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-3 21:05 發表

想問你點解Run到都喊


Wht wht wht........

Cannot Run ---> cannot play ----> cannot be happy ----> Cry

TOP

原帖由 ac1027 於 2006-1-3 20:40 發表
I can run the game after intalling it DL from BT
原帖由 ac1027 於 2006-1-3 21:39 發表


Wht wht wht........

Cannot Run ---> cannot play ----> cannot be happy ----> Cry

Check your words  b4 talk

[ 本帖最後由 althon65fx 於 2006-1-3 22:26 編輯 ]

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-3 22:24 發表


Check your words  b4 talk



Oppss..............


thank you for correcting my error

TOP

原帖由 ac1027 於 2006-1-3 22:53 發表



Oppss..............


thank you for correcting my error

可能你個Craxk嘅問題

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-3 23:35 發表

可能你個Craxk嘅問題


I can;t find crack in the pack

wht's the name of the crack?? ( wht should I serch??)

TOP

好啦,講完英文,係時候練習一下國語啦。
係一月七號(星期六),台灣Gamebase的模擬飛行系列討論版舉行名為GBFS的連線飛行活動,今次的航線為
RCYU中華民國花蓮機場->RKPC韓國濟州島國際機場->RJBB日本大阪關西國際機場
詳情:http://forum.gamebase.com.tw/content.jsp?l=2002&no=2378&cno=23780002&sno=69511939&rc=6&lock=0&top=2&p1=1

只需要飛行員,及只可用免費的機模,即PMDG、PSS、Level-D也不可以的
另外請準備一枝電腦咪(非必要),練好你的國語(唔係普通話),及書面語,再安裝Teamspeak 2 RC2
到上處報名即可。

另外,請下載其他人的機模使自已看到其他人的飛機

[ 本帖最後由 xf333 於 2006-1-4 17:18 編輯 ]

TOP