隻新英好似麻麻地
見人玩親都好易死
不過d技幾靚

TOP

thanks 師兄, 升一級, 加一點, 咁個點係唔係加去指定個一隻hero 度,
定係加去"Q", "W", "E" 是旦一個, 之 ...
yishiro 發表於 2010-2-25 18:30


Masteries可以隨是加隨時洗
想點乜就點乜
你可以用死果個點法都得
最多30點
當然高lv係著數d
最終都係睇teammate合作好唔好而定

TOP

只新英做tank都幾勁

TOP

你地用mouse scroll個畫面會唔會zoom-in,zoom-out
我以前得
依家唔得既

TOP

你地用mouse scroll個畫面會唔會zoom-in,zoom-out
我以前得
依家唔得既
妍 發表於 2010-2-26 01:57


我可以喎

TOP

好慘~ solo 真係玩到灰~ 有冇人同埋我玩~
Efsf 發表於 2010-2-25 20:33


歡迎Add我/Caramel/Gapneo

TOP

OMG Barb. King vs Bots is so much fun

TOP

歡迎Add我/Caramel/Gapneo
Cyro 發表於 2010-2-26 04:20 AM


Caramel Paradise...

TOP

OMG Barb. King vs Bots is so much fun
楓仁 發表於 2010-2-26 07:33



    1 vs 5?

TOP

1 vs 5?
chow1001 發表於 2010-2-26 10:12

me + bots x2
vs.
bots x5  

TOP