CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
進階會員
原帖由 情長仔 於 2006-1-2 20:17 發表 點搞到engine 出煙???
TOP
althon65fx 當前離線
原帖由 CWHS 於 2006-1-2 20:39 發表 部747比人放左炸彈.炸到空中失壓,造成失控,Engine又爆炸
原帖由 althon65fx 於 2006-1-2 21:09 發表 That day it was a CX...........what software u used to do this?
情長仔 當前離線
中級會員
trentcys 當前離線
特級會員
原帖由 CWHS 於 2006-1-2 19:17 發表 個日係空中失事 [img]http://CWHSXSte ...
EW 當前在線
原帖由 trentcys 於 2006-1-3 12:11 發表 做乜事搞到架744 spiral stall?! 係咪試玩hammerhead?
原帖由 CWHS 於 2006-1-3 19:22 發表 玩緊超級眼鏡蛇機動
原帖由 情長仔 於 2006-1-3 19:31 發表 su-27
ac1027 當前離線
Ломо Me