原帖由 情長仔 於 2006-1-2 20:17 發表
點搞到engine 出煙???

部747比人放左炸彈.炸到空中失壓,造成失控,Engine又爆炸

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-2 20:39 發表

部747比人放左炸彈.炸到空中失壓,造成失控,Engine又爆炸

That day it was a CX...........what software u used to do this?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-2 21:09 發表

That day it was a CX...........what software u used to do this?

唔洗任何,係30000尺,之後較Utlra High就得 la

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-2 20:39 發表

部747比人放左炸彈.炸到空中失壓,造成失控,Engine又爆炸

係邊set...???

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-2 19:17 發表
個日係空中失事




[img]http://CWHSXSte ...


做乜事搞到架744 spiral stall?!
係咪試玩hammerhead?

TOP

順便問下各位, 有無人玩過leveld o既767, 如何用vnav, 因為每次用vnav, 都無法跟住fmc o既高度, engage左vnav後, 架機只會hold住同一高度, 當高度同fmc o既legs相差多過100, vnav就會自動disengage.

TOP

原帖由 trentcys 於 2006-1-3 12:11 發表


做乜事搞到架744 spiral stall?!
係咪試玩hammerhead?

玩緊超級眼鏡蛇機動

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-3 19:22 發表

玩緊超級眼鏡蛇機動

su-27

TOP

原帖由 情長仔 於 2006-1-3 19:31 發表

su-27

用最新嘅Su-37同等生產嘅Su-47(無錢,研究完無錢生產 )

TOP

I cannot run the game after intalling it DL from BT

[ 本帖最後由 ac1027 於 2006-1-3 22:54 編輯 ]

TOP