原帖由 xf333 於 2006-1-2 14:49 發表
新千歲E+落緊雪
any game now?

No atc......

TOP

ai......no atc,how to play

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-2 16:43 發表
ai......no atc,how to play

<-咁近城皇廟都唔求番支好鑯
不過得我同你就唔玩了.........

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-2 17:02 發表

<-咁近城皇廟都唔求番支好鑯
不過得我同你就唔玩了.........

If 情長 is here,I might play too..........Just wasted almost an hour to install d AI aircrafts,VHHH is occupied by a lot of CX

TOP

CWHS今日有野做..
依我就頭先先起身

TOP

原帖由 情長仔 於 2006-1-2 17:15 發表
CWHS今日有野做..
依我就頭先先起身

Today play ma?

TOP

nono la

TOP

個日係空中失事










TOP

其他有冇免cd

TOP

點搞到engine 出煙???

TOP