本帖最後由 sagahks 於 2014-6-30 10:38 編輯

The Witcher 2 好唔好玩,

Trailer 個女仔幾有女人味  

但係係咪無英文字幕.....

TOP

本帖最後由 sagahks 於 2014-6-30 10:36 編輯

請問Batman™: Arkham Origins 係咪最新
咁多個版本買邊個?? GOTY???
係咪無中文,
請問英文語音對話有無英文字幕??
英文差, 有英文字幕對故事了解會有d幫助

thx thx

TOP

最後一擊, 買Skyrim傳奇版定普通版好?

Thx!

TOP

想問下用mastercard在steam買game係咪唔洗手續費?
就咁usd乘番匯率就ok?
thanks!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

除了匯率之外,我末試過在網上買嘢要另收service charge
adrianmak 發表於 2014-6-30 11:33


不嬲都要手續費...
只係佢無分開顯示..

TOP

本帖最後由 insanity 於 2014-6-30 11:43 編輯
想問下用mastercard在steam買game係咪唔洗手續費?
就咁usd乘番匯率就ok?
thanks!!! ...
amazing_day 發表於 2014-6-30 11:26

一般嚟講visa/mastercard喺海外簽外幣係收1.95%(1%+0.95%)
詳情要睇返你張卡個服務收費

TOP

回覆 401# sagahks

鐘意啊? 隻Game 18x架喎, 你明架啦

TOP

回覆  sagahks

鐘意啊? 隻Game 18x架喎, 你明架啦
Adele 發表於 2014-6-30 11:44



真的嗎 ?
                               

但有無英文字幕 @@

TOP

The Witcher 2 好唔好玩,

Trailer 個女仔幾有女人味  

但係係咪無英文字幕..... ...
sagahks 發表於 2014-6-30 10:16

Triss
揀英文有英文字幕
揀中文就唔知囉無試過

TOP