sagahks 當前離線
中級會員
TOP
kiyam 當前離線
進階會員
amazing_day 當前離線
adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
insanity 當前離線
除了匯率之外,我末試過在網上買嘢要另收service charge adrianmak 發表於 2014-6-30 11:33
想問下用mastercard在steam買game係咪唔洗手續費? 就咁usd乘番匯率就ok? thanks!!! ... amazing_day 發表於 2014-6-30 11:26
Adele 當前離線
回覆 sagahks 鐘意啊? 隻Game 18x架喎, 你明架啦 Adele 發表於 2014-6-30 11:44
The Witcher 2 好唔好玩, Trailer 個女仔幾有女人味 但係係咪無英文字幕..... ... sagahks 發表於 2014-6-30 10:16