希望幫到你~~之前和你一樣~~現在好好玩~~
你唔睇~~有D位根本唔知~同錯過好多野~~~ ...
teddy22098 發表於 2017-3-20 23:41


thx, 個youtube好有用....

TOP

係神父卡住左去到獸化階段好難打

TOP

我重未過到第一隻狼個日玩到掉手掣...

TOP

打機真係唔好貪平,正價應該易玩好多

TOP

打機真係唔好貪平,正價應該易玩好多
tsubasa22 發表於 31/3/2017 06:02 PM


師兄真幽默!

TOP

我開始發覺隻GAME唔係一忙打大佬.而係打多D卒升LV先.

TOP

係神父卡住左去到獸化階段好難打
louis326 發表於 2017-3-30 00:19


第三階段我用燃燒彈打...
變身時應該可以食到2粒。
睇時機整多粒佢食/片幾刀,就搞掂。
反而我一開始玩,聖職員難打啲。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 37# ss310251


    D升級血石好小啊.

TOP

回覆  ss310251


    D升級血石好小啊.
wingkps2 發表於 2017-3-31 23:29


照道理應該夠用,只要唔係件件都升。
開頭係冇咁多。

TOP