felix1014 當前離線
中級會員
TOP
memory852 當前離線
Wakeman 當前離線
lovelykeroro 當前離線
進階會員
~chimagun~ 當前離線
想問下如果買左中文版隻 game 入面可唔可以set 番英文介面同語音? 因為如果唔得, 咁我就買英文版啦..... ( ... Wakeman 發表於 2010-7-27 18:43
Game 入面無得比你轉, 但只要replace 一個file 就轉到了, 暫時知道只轉到聲, 介面未知 ... ~chimagun~ 發表於 2010-7-27 18:46
insanity 當前離線
beta 時試過差不多的方法, 結果語音轉左英文, 介面就一半中一半英. 最麻煩係 custom games 會出唔到字.. ... Wakeman 發表於 2010-7-27 18:55
而家已經無左呢個OPTION insanity 發表於 2010-7-27 18:57
咁講我諗我都係買英文版多...... @@ Wakeman 發表於 2010-7-27 19:00