原帖由 AhMingHK 於 2009-1-29 09:28 發表 
netman, thanks for the details.
is there anything to build except capturing?
all upgrade is in HQ?
我都唔係玩左好多鋪........ 掛住 post 野 
暫時我覺得係D 電站可以按入去加強電力
今集 DOW2 主要係想你地集中係緊湊o既戰鬥(你玩Company of Hero 你就知), 而唔係建築
主要焦點係戰術變化同預測對手兵種屬性,
你可以發覺DOW2 比 COH多左英雄制,
任何單位或英雄升咩裝備會影響英雄或單位的屬性變化,
你可以想像轉左屬性既單位, 其實就係以往傳統o既新建築既單位
簡言之 : 即係將"建築系統"放入左英雄或單位度.....
咁其實你一樣同以前D RTS有咁多新野玩, 不過你D 建築係英雄入面而要升級先用到
其實Relic 呢個改革會影響好多野, 會有好多新變化同決策要做,
你要係快節奏既戰鬥之中急速決定升咩裝備同次序.........
唔講咁多啦........講到流哂口水了
另外, 星際戰士(簡稱SM)o既最右手邊個英雄可以建築炮台.......
有個 神靈族某英雄可以建築傳送點
暫時我知既係咁多
[ 本帖最後由 Netman 於 2009-1-29 10:52 編輯 ] |