althon65fx 當前離線
進階會員
TOP
xf333 當前離線
中級會員
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:50 發表 吹左咁耐....開始未........... 我有個PLAN想今晚飛的,就係紐約直飛香港,15、16粒鐘,夜晚飛,聽日起身應該差唔多到啦。 <-已經Short左
原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:54 發表 I'm thinking about Japan--->China/Korea
原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:58 發表 Planned yet?
原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:59 發表 你地快D決定
原帖由 xf333 於 2006-1-1 16:00 發表 咁首爾至東京吧(成田定羽田)?