So....do we online today?

TOP

吹左咁耐....開始未...........


我有個PLAN想今晚飛的,就係紐約直飛香港,15、16粒鐘,夜晚飛,聽日起身應該差唔多到啦。


<-已經Short左

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-1 15:50 發表
吹左咁耐....開始未...........


我有個PLAN想今晚飛的,就係紐約直飛香港,15、16粒鐘,夜晚飛,聽日起身應該差唔多到啦。


<-已經Short左

玩到咁大

TOP

I'm thinking about Japan--->China/Korea

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:54 發表
I'm thinking about Japan--->China/Korea

你比較正常小小 la

[ 本帖最後由 CWHS 於 2006-1-1 15:56 編輯 ]

TOP

Planned yet?

TOP

原帖由 althon65fx 於 2006-1-1 15:58 發表
Planned yet?

你地快D決定

TOP

原帖由 CWHS 於 2006-1-1 15:59 發表

你地快D決定

XF.....comments pls

TOP

咁首爾至東京吧(成田定羽田)?

TOP

原帖由 xf333 於 2006-1-1 16:00 發表
咁首爾至東京吧(成田定羽田)?

預計要幾耐

TOP