本帖最後由 ak8 於 2014-5-13 20:13 編輯
我只熟識英軍,德軍既機炮  
英軍既機炮,其實系有壓倒性優勢
主要有三方面 , 射程 , 射速 , 卡彈問題 ,  ...
bicycle_bicycle 發表於 2014-5-13 19:45



而家我開始升下德國同英國,德國仲未離開1級場,諗住出多幾部有炮既機至升上去

英國暫時得部Spitfire 2B,2支20mm MKI仲爽過我開蘇聯3機炮既機,火力足,射程遠
岩岩果場120彈已經夠我打1部戰機+1級重戰落黎
遠射一樣好高攻,唔似蘇聯 睇完ching咁講,仲更多肯定

另外想問下英國3級果2部Mustang MK IA同Typhoon MK 1B值唔值得買
點解2部都4機炮,不過BR係3.7同5.3差咁遠

TOP

而家我開始升下德國同英國,德國仲未離開1級場,諗住出多幾部有炮既機至升上去

英國暫時得部Spitf ...
ak8 發表於 2014-5-13 20:12


當然係typhoon mk b  ... 3.7必定屈機 ( 另外果架根本無需要買 , 4.7 late仲好吧)

我就無金金買機 , 唯有

typhoon mk 1b late , 4.7 ... 必選...

除左少tempest mk v 240粒彈之外 , 其他性能幾乎一樣

圖片解釋晒 是本人二哥

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 EvoFuNgEX 於 2014-5-13 22:09 編輯

卡彈e家野 同機組人員行武器保養多少有關

蘇聯 20mm  用對地彈出奇大力

TOP

回覆 371# ak8
可憐的Mustang MK IA﹐以前20 級 nation制佢Tier 11﹐火力強同有不俗既轉向能力﹐加上bonus又高﹐ AB黎講係英國最好既premium機﹐可惜依嫁佢BR 5.3完全越級(應該4.0較合理).

TOP

卡彈e家野 同機組人員行武器保養多少有關

蘇聯 20mm  用對地彈出奇大力
EvoFuNgEX 發表於 2014-5-13 22:06


我測試過,是沒關系的
第二個機位用緊mk22的,特別少玩 , 機組維護果度,沒有加過
機炮一樣射足600發不卡

TOP

回覆 374# Amuro0079


有時真係覺得BR真係亂咁寫,好似蘇聯部IL-2,又轉得,火力勁到入3級尾4級頭既場都唔失禮
不過BR得3.0,正常2支炮都3.7,1支炮3.3,忽然跳去IL-10就變左5.3

I-185又係,3支炮,得4.0,部Yak-3P即刻跳左去4.7,I-185一定唔會輸比3P

BF-110 C4放落1階2.0場真係玩死新手,7.62跟本打唔入,速度又追唔上,明明2支FF/M只係2.0

TOP

回覆 375# bicycle_bicycle


    岩岩出德國機炮機玩,總係覺得支FF/M冇英國支MKI咁好用
上網見個個都話FF/M係2階場算係OP,不過用MKI易殺好多

TOP

唔值br亂前寫,好多數值都錯,而且好離普
之前zero講過英國果架噴射 ,拒寫爬升50m/s , 實際仲差過3級bf109

一早知某d機特別勁 , haha ,之前同阿rayt組過
用bf110 , 對衝連殺幾架63c , 9t , i185
基本上如果唔怕悶 , 用bf110 系1級場殺1000架,係好易 (彈多,升埋專家20秒reload , 打d 153 ,P26好似食菜甘 , 求期衝埋去射兩下攪掂 )

大bx (英俊戰士ix) 你只要射300粒休息一秒 , 直頭可以射足1000炮 ....勁屈機

我知有d外國team , 最勁最屈果d勁升專家再升ace  , 返落2,3級場打 ....
直頭sm

我之前講MG151射程短,其實FF炮仲短!
(因為炮速低,你會感覺唔到唔到甘
其實人地900米已經避左,米感覺好似射得好短,要好埋身先射得中咯)

TOP

最衰尼隻GAME組隊果度寫得差 , 我地組得唔好 , 又疏
如果你有同過例如4444果DTEAM玩 , 就會發現配合同戰術最重要
玩開都知尼隻GAME , 出頭鳥通常最易死 (即係一開GAME 你凸出左2KM)
D人可以勁到 ....

你飛埋去 , 見到人地四架機 , 睇個距離
每個都差唔多 , 你打任何一架都會比另一架包
你系度諗打邊架既時候 , 你已經死左
基本上一玩就知人地熟到顛 , 你一重生 , 有四架BF109系你頭頂2KM....
你又唔知點好 , 望住個雷達 , 系你附近 , 望上去 , 你無野可以做 ,只有等死
就算我 , 都系等死 ...

我地TEAM ... 玩打獵,RAYT應該最熟
你諗下頭頂一公里 , 有四個RAYT系度 , 你除了貼住地100米飛行 , 真係無得玩...

TOP

回覆 362# Amuro0079

我都覺,日日睇 數據都唔同,心諗係我眼花定點...

TOP