唔值br亂前寫,好多數值都錯,而且好離普
之前zero講過英國果架噴射 ,拒寫爬升50m/s , 實際仲差過3級bf109
一早知某d機特別勁 , haha ,之前同阿rayt組過
用bf110 , 對衝連殺幾架63c , 9t , i185 
基本上如果唔怕悶 , 用bf110 系1級場殺1000架,係好易 (彈多,升埋專家20秒reload , 打d 153 ,P26好似食菜甘 , 求期衝埋去射兩下攪掂 )
大bx (英俊戰士ix) 你只要射300粒休息一秒 , 直頭可以射足1000炮 ....勁屈機
我知有d外國team , 最勁最屈果d勁升專家再升ace , 返落2,3級場打 ....
直頭sm  
我之前講MG151射程短,其實FF炮仲短!
(因為炮速低,你會感覺唔到唔到甘
其實人地900米已經避左,米感覺好似射得好短,要好埋身先射得中咯) |